انزل جنوبی امکانات ورزشی ندارد

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: انزل به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که بخش جنوبی آن امکانات ورزشی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صمد حسن‌زاده امروز _دوشنبه سوم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش انزل به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که در بخش شمالی وضعیت کمی بهتر و در بخش جنوبی نبود امکانات ورزشی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در روستای گولان به‌رغم تخصیص هشت هزار متر مربع برای احداث سالن ورزشی، از سوی شوراها امکان احداث سالن به علت شرایط اقتصادی ناممکن اعلام شد.

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: دو سال قبل عنوان شد که در این زمین می‌توان ورزشگاه روباز احداث کرد و انتظار می‌رود اداره کل ورزش و جوانان در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: دولت از ما درخواست کرد قطعه زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع برای احداث سالن ورزشی فراهم کنیم و در مقابل دوبرابر آن را برای سالن ورزشی اختصاص دادیم.

سهم سیلوانا از سرانه‌های ورزشی نزدیک به صفر است

یعقوب مرادآذر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز اظهار کرد: سهم بخش سیلوانا با ۱۰۱ روستا و جمعیت ۸۵ هزار نفر در برخورداری از سرانه ورزشی نزدیک به صفر است.

وی ادامه داد: تنها روستاهایی که در این بخش سالن دارد، راژان و زیوه متعلق به جهاد سازندگی است و تحویل اداره کل ورزش و جوانان شده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: سالن ورزشی دیزج مرگور سال ۹۴ کلنگ‌زنی شد و تاکنون به‌رغم پیگیری‌ها جوابی دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران دو سال در ادارات پیگیری می‌کنند، اما به سختی می‌توانند مجوز بگیرند.

کد خبر 635898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.