افزایش کاربردهای اینترنت ۵G در مونترآل

هفت شرکت نوپا در مونترآل، دومین شهر بزرگ کانادا، با همکاری متخصصانی از شرکت مخابراتی چندملیتی ورایزن به ارائه رویکردهای جدیدی با هدف بهره‌گیری بیشتر از اینترنت ۵G پرداخته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کارکنان هفت شرکت نوپای کانادایی با همکاری کمپانی ورایزن (Verizon) که سهم بزرگی در تأمین پهنای باند جهانی اینترنت ایفا می‌کند، به آزمایش رویکردهای جدید خود در شرکت مخابراتی «بل» کانادا در شهر مونترآل پرداختند به این امید که بتوانند کاربردهای این فناوری را در سراسر شهر و حتی کشور افزایش دهند. توسعه حمل‌ونقل هوشمند، پیگیری دارایی‌ها و ساخت ربات‌های صنعتی از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های نوپای کانادایی برای افزایش بهره‌گیری از اینترنت ۵G به‌حساب می‌آید که اقدامات اولیه به منظور توسعه یک مرکز اختصاصی برای تحقق این هدف از ماه می ۲۰۲۲ آغاز شده است.

پروژه‌های خلاق فناوری

یک مرکز رشد اقتصادی غیرانتفاعی در مونترآل به نام Centech همواره در تلاش است پروژه‌های فناوری نوین را جذب کند و از این طریق به رفع نیازهای صنعت، بازار و جامعه بپردازد. در پروژه جدید، هفت شرکت نوپا به آزمایش استراتژی‌های خود در زمینه توسعه کارایی اینترنت ۵G در شرکت بل پرداختند که نتیجه آزمایش‌های آن‌ها به افزایش بهره‌گیری از این فناوری در ارائه خدمات شهری منجر شد.

افزایش کاربردهای اینترنت ۵G در مونترآل

در طول این انجام این آزمایش‌ها، متخصصانی از شرکت Centech بر میزان اثربخشی رویکردهای ارائه شده بر توسعه تجاری و استراتژی‌های رشد نظارت می‌کردند که نتایج رضایت‌بخش آزمایش‌ها، پذیرش این رویکردها را توسط شرکت ذکر شده برای سرمایه‌گذاری جهت پیاده‌سازی آن‌ها به دنبال داشت.

از سوی دیگر، شرکت ورایزن سود قابل توجهی از بهبود عملکرد اینترنت ۵G در آینده کسب خواهد کرد و به همین دلیل به همکاری با هفت شرکت نوپای مونترآل پرداخته است تا با بهره‌گیری از ایده‌های آن‌ها، قابلیت‌های این فناوری را در بازار خود عرضه کند و اکوسیستم‌هایی برای توسعه تکنولوژی در آینده به وجود بیاورد.

مرکز جدید توسعه اینترنت ۵G در مونترآل پذیرای استراتژی‌های هوشمند و خلاق ارائه شده از سوی سایر شرکت‌های نوپا نیز خواهد بود و از آن‌ها برای تقویت اکوسیستم‌های تکنولوژیک و بهبود خدمات شهری بهره خواهد گرفت که به دنبال آن، هوشمندی مونترآل در سطح بالاتری قرار می‌گیرد که این امر به سهم خود در بهبود کیفیت زندگی شهروندان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

کد خبر 635895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.