خدمات‌رسانی شهرداری در معابر اصلی و فرعی شهر ادامه دارد

شهردار مبارکه گفت: پس از بارش‌های اخیر اقدامات لازم در تمام معابر اصلی و فرعی به منظور تسهیل در تردد شهروندان انجام شد و همچنان ادامه دارد.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه در بارش‌های اخیر اظهار کرد: پس از بارش برف در روزهای گذشته در شهرستان مبارکه، ستاد مدیریت بحران شهرداری علاوه بر برف‌روبی و پاکسازی معابر اصلی در ساعات اولیه، نسبت به جلوگیری از یخ‌زدگی معابر در مکان‌های پرتردد شهروندان اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی احتمال استمرار بارش برف، تیم ستاد مدیریت بحران شهرداری با تجهیزات کامل به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در معابر سطح شهر در آماده‌باش کامل قرار گرفت.

شهردار مبارکه با بیان اینکه در بارش‌های اخیر معابر اصلی سطح شهر و محلات به صورت کامل شن‌ریزی و نمک‌پاشی شد تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در تمام معابر اصلی و فرعی برای تسهیل در تردد شهروندان انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

احمدی با بیان اینکه خدمت به شهر و شهروندان وظیفه و افتخار است، تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مسدود شدن معبر هنگام بارش‌ها می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند تا مشکلات در کمترین زمان رفع شود.

کد خبر 635886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.