رنگ‌آمیزی المان‌های شهر در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۲

مدیر منطقه سه بندرعباس از رنگ‌آمیزی المان‌های سطح منطقه در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور تلطیف روحیه شهروندان، بهبود کیفیت بصری و با هدف زیباسازی منظر شهر و استقبال از نوروز ۱۴۰۲، رنگ‌آمیزی المان‌های سطح شهر توسط شهرداری منطقه سه در حال انجام است.

وی رنگ‌آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط شهر را از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری دانست و افزود: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲، عملیات رنگ‌آمیزی المان‌ها در منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه سه بندرعباس با بیان اینکه رنگ‌آمیزی و مرمت المان لنج، اختاپوس و نهنگ نیز در دستور کار منطقه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نورپردازی اماکن و خیابان‌ها تأثیر مثبتی بر روحیه شهروندان دارد و به منظور ارتقای کیفیت منظر شهر عملیات نورپردازی پل قدس در دستور شهرداری قرار گرفته است.

بهمن‌زاده ادامه داد: پل قدس واقع در بلوار شهید حقانی بندرعباس از نقاط پرتردد شهر است، از این رو زیباسازی و نورپردازی آن در دستور کار است

مدیر منطقه سه بندرعباس تصریح کرد: نورپردازی و زیباسازی پل به مساحت ۶۰۰ مترمربع با استفاده از ۳۳۰ عدد والواشر انجام می‌شود، به منظور زیباتر شدن منظر شهر کاشی‌کاری روی چهار عدد از پایه‌های پل که مشرف به خیابان اصلی است انجام شده و این پروژه تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

بهمن‌زاده ابراز امیدواری کرد: امید است با اینگونه اقدامات مدیریت شهری زمینه رضایت و رفاه شهروندان و گردشگران فراهم شود.

کد خبر 635850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.