تخصیص بودجه برای بهبود امکانات زیرساختی وسترن‌سیدنی

جوامع شمال غرب سیدنی، تحت تاثیر تأمین مالی دولت نیوساوت‌ولز، از پروژه‌های زیرساختی محلی از جمله استخرها، پارک‌ها، زمین‌های ورزشی و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی جدید بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز از تخصیص بودجه‌ای تحت برنامه پنج میلیارد دلاری «وست‌اینوست» برای شوراهای محلی و گروه‌های اجتماعی جوامع شمال غرب سیدنی خبر داد که با ارائه ۲۱ پروژه تحول‌آفرین، چهره وسترن‌سیتی را تغییر خواهد داد.

نخست‌وزیر تأکید کرد که این پروژه‌ها به تضمین آینده‌ای روشن‌تر برای جوامع محلی کمک می‌کند.

برنامه وست‌اینوست در حال حاضر سه پروژه فعال شامل ایجاد یک مرکز جدید آبزیان، یک مرکز «نخستین ملل» و یک مرکز جوانان محلی به ارزش بیش از ۸۵ میلیون دلار را در حال اجرا دارد و قرار است وسترن‌سیدنی را با ارائه تسهیلات اجتماعی و امکانات جدید و بهبود یافته، فضاهای بازتر و قابلیت اتصال و ارتباط جوامع برای نسل‌های آینده به مکانی باورنکردنی برای زندگی تبدیل کند.

«نخستین ملل» معمولاً به مردمان بومی و گروه‌های قومی اطلاق می‌شود که اولین ساکنان شناخته‌شده یک منطقه هستند و مرکز نخستین ملل از نظر فرهنگی فضایی امن و قابل دسترس است که در آن رهبری، رشد تحصیلی، روابط و حمایت‌های شخصی پرورش می‌یابد.

تخصیص بودجه با بهبود امکانات زیرساختی وسترن‌سیدنی

اولین پروژه‌ها با کمک‌های مالی ۱.۶ میلیارد دلاری این برنامه شامل استخرها، پارک‌ها، زمین‌های ورزشی و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی جدید می‌شود و پروژه‌های موفق بعدی طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

نخست‌وزیر اعلام کرد که در حال حاضر قرار است با این کمک مالی، با احداث چهار استخر مجهز شنا به مکانی برای ورزش و آرامش در طول سال تبدیل شود. این مبلغ به بازسازی استخرهای موجود، ایجاد مراکز آبی جامع، بهبود مرکز تفریحی و آبی محبوب شهر، تجهیز ادارات پلیس و مرکز جوانان جامعه (یک مرکز ورزشی و اجتماعی درجه یک برای حمایت از جوانان در معرض خطر از طریق آموزش)، ایجاد مرکز فرهنگی جدید، توسعه امکانات اجتماعی به‌منظور فراهم کردن برنامه‌های هیجان‌انگیز برای جوانان و خانواده‌ها، ایجاد پل دوچرخه‌سواری جدید، تکمیل مسیر تردد دوچرخه‌سواران و عابران پیاده به مرکز شهر، ایجاد مدرسه ابتدایی اوتیسم و ساخت کتابخانه، استادیوم ورزشی سرپوشیده و استودیوهای هنرهای نمایشی به‌عنوان یک فضای فرهنگی، اجتماعی و تفریحی نیز اختصاص دارد.

تخصیص بودجه با بهبود امکانات زیرساختی وسترن‌سیدنی

نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز در تخصیص بودجه تعیین‌شده، توسعه زمین‌های بازی و فضاهای باز جدید، ایجاد یک باغ حسی به‌عنوان فضایی فراگیر برای آرامش و تفریح غیرفعال همه سنین و اقشار جامعه از جمله افرادی با نیازهای ویژه را نیز مدنظر قرار داده است.

کد خبر 635842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.