اجرای ۲۱ پروژه عمرانی توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان در سال‌جاری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: سازمان عمران در سال جاری حدود ۳۲ پروژه در برنامه اجرایی خود داشته است که تاکنون ۲۱ پروژه‌ تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است یا در مراحل پایانی قرار دارد، همچنین عملیات اجرایی۱۳ پروژه دیگر ظرف یک ماه آینده در سازمان عمران آغاز می‌شود.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان به عنوان بازوی توانمند مجری پروژه‌های عمرانی در کلان‌شهر اصفهان با بهره‌گیری از معدن سنگ‌لاشه و خاک تونان مجتمع تولیدی صفه در خدمت شهروندان است.

وی افزود: سازمان عمران در سال جاری حدود ۳۲ پروژه در برنامه اجرایی خود داشته است که تاکنون ۲۱ پروژه تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است یا در مراحل پایانی قرار دارد، همچنین سازمان عمران ۱۳ پروژه دیگر در برنامه اجرا دارد که عملیات اجرایی آن تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌هایی که سازمان عمران به تفکیک در مناطق پانزده‌گانه در دست اجرا دارد، تصریح کرد: پروژه بلوار گل‌ها و خیابان جی‌شیر در منطقه چهار در دست اجرا است که عملیات اجرایی بلوار گل‌ها تا حدودی به انجام رسیده و عملیات خیابان جی‌شیر نیز در حال انجام است. امیدواریم با کاهش برودت هوا با سرعت بیشتری عملیات اجرایی این دو خیابان انجام شود.

رحمتی ادامه داد: در منطقه پنج شهرداری اصفهان عملیات نازک‌کاری و تکمیل تأسیسات برقی و مکانیکی پارکینگ توحید در دست اجرا است، همچنین در منطقه شش شهرداری، سازمان عمران توانست پل ورودی شهرک شهید کشوری را به بهره‌برداری برساند تا شهروندان بتوانند از مسیر خروجی شهرک شهید کشوری استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه باغ فدک در منطقه هفت شهرداری اصفهان، با توجه نزدیک شدن به ایام پایانی سال جاری و فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۲، سازمان عمران در حال تکمیل و احداث دو خیابان در این محدوده است که عملیات اجرایی آن نیز پیش از ایام پایان سال تکمیل خواهد شد و در اختیار شهروندان و میهمانانی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند، قرار خواهد گرفت.

احداث راه آسمان در محدوده کوه قائمیه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در خصوص پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری افزود: عملیات احداث خیابان بهشت از سال گذشته آغاز شد و تا اواسط سال جاری در اختیار شهروندان منطقه ۹ قرار گرفت که با آزادسازی دو پلاک باقی‌مانده، عملیات تکمیلی این خیابان نیز در دست اجرا قرار خواهد گرفت که امیدواریم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی گفت: بهسازی خیابان امیرکبیر در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پروژه‌های دیگر سازمان عمران است، خیابانی که در انتهای منطقه صنعتی شاپور قرار دارد و امیدوارم بتوانیم عملیات تکمیلی و بهسازی این مسیر را اجرایی کنیم و در اختیار شهروندان این منطقه قرار دهیم.

رحمتی با اشاره به پروژه‌های منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث راه آسمان پروژه‌ای است که در محدوده کوه قائمیه تعریف شده است، لذا به دنبال احداث مسیر زیبایی جهت استفاده شهروندان آن منطقه از محدوده کوه قائمیه هستیم.

وی ادامه داد: در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان عملیات احداث خیابان عاشق سوم حدفاصل میدان جلوان تا اتوبان فرودگاه را در دست اجرا قرار دادیم، پروژه‌ای که با احداث آن مسیری ایمن و عریض را در اختیار شهروندان آن منطقه قرار می‌دهد و می‌تواند از حوادثی که در آن محور ایجاد می‌شد جلوگیری کند، همچنین احداث خیابان ولی‌عصر (عج) که عمود بر خیابان عاشق سوم است، از دیگر پروژه‌های دست اجرا در این منطقه است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاظمی‌آشتیانی انتهای محور خیابان زینبیه نیز در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی شده است که با توجه به برودت هوا عملیات اجرایی همچنان توسط کارکنان سازمان عمران در حال اجرا است و امیدواریم با رعایت تمهیدات لازم بتوانیم بخش زیادی از آن را تا پایان سال اجرا کنیم.

وی افزود: عملیات اجرایی محور رینگ حفاظتی، حدفاصل میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا اتوبان فرودگاه در دست اجرا قرار دارد که این عملیات نیز با تعریف سه پل جدید در محور خاتون‌آباد با عنوان پل شهدای خاتون‌آبادی، پل جهاد و پل روی کانال تعریف شده است و در آن بخش نیز سازمان عمران در حال انجام عملیات است، اما با بارش برف، برودت هوا و ایجاد آب‌گرفتگی در بعضی از نقاط در حال اجرای پروژه، عملیات با کندی مواجه شد که امیدواریم با تلاش، بر این مورد نیز فائق آییم و ادامه عملیات را با قدرت ادامه دهیم.

کد خبر 635831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.