از قتل هولناک در زمین کشاورزی تا قتل وحشیانه پرستار با ۲۷ ضربه چاقو

قتل عاقبت بد پارک کردن خودرو، سقوط وحشتناک یک یخ‌نورد، قتل هولناک در زمین کشاورزی، قتل وحشیانه پرستار با ۲۷ ضربه چاقو و اعتراف به دزدی خشن از یک خانه را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: آبان سال جاری، مرگ مشکوک مرد جوانی روی تخت بیمارستانی در شرق تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان زبده اداره دهم این پلیس راهی بیمارستان مدنظر شد و تحقیقات میدانی را آغاز کرد. کارآگاهان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، متوجه شدند مقتول که راننده یک خاور بوده، در یکی از خیابان‌های شرق تهران در حال جمع کردن شاخه‌های شکسته درختان بوده که هدف یک ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بررسی‌های کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد قاتل با دو دوست خود در حال گذر از خیابان با خودروی سراتوی خود بودند که به پارک کردن خودروی خاور معترض شده و این موضوع درگیری مرگباری میان قاتل و مقتول رقم زده است.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با کشف این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند و با روش‌های علمی، هویت متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و مرد جوانی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه درگیری با مقتول بود، اما پس از ارائه شواهد موجود، به قتل مرد جوان اعتراف و اعلام کرد به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی و بد پارک کردن خودروی خاور در خیابان دست به این جنایت زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه دو نفر دیگر از همدستان قاتل که در صحنه جنایت حضور داشتند دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سقوط وحشتناک یک یخ‌نورد

کوروش جعفری، مدیر مدیریت بحران فرمانداری کرج، اظهار کرد: در ساعات گذشته، حادثه سقوط یک یخ‌نورد از ارتفاع ۱۵متری آبشار خورِ جاده کرج _ چالوس گزارش و تیم هیئت کوهنوردی به محل حادثه اعزام شد و با انجام اقدامات کمکی به مدت چهار ساعت، فرد نجات پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مرد یخ‌نورد البرزی از ناحیه پیشانی و مچ دست دچار شکستگی استخوان شده بود، اضافه کرد: وی پس از پایان عملیات نجات‌، به اورژانس البرز سپرده شد.

قتل هولناک در زمین کشاورزی

سرهنگ حمید افرامن، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در بیست‌ونهم دی سال جاری در بخش دهرم شهرستان فراشبند، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول ۱۸ساله، متواری شده و به‌صورت کاملا حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: قاتل ۲۳ساله در بازجویی اولیه اظهار کرد مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد و من با حضور وی مخالف بودم و پس از اینکه با سلاح سرد او را مضروب کردم با دست نیز وی را خفه کردم و به قتل رساندم. متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

قتل وحشیانه پرستار با ۲۷ ضربه چاقو

قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، اظهار کرد: یازدهم تیر امسال، مردی جوان با کمین در محل زندگی همسر سابقش، وی را با وارد کردن حدود ۲۷ ضربه چاقو در کوچه به قتل رساند.

وی اضافه کرد: مقتول که پرستار نیز بود، جدا از این فرد زندگی می‌کرده و قاتل پس از قتل پرستار جوان به قم متواری شده بود. متهم این پرونده بازداشت و به مشهد منتقل شد و پزشکی قانونی نیز سلامت روانی متهم را تایید کرده است؛ البته متهم ازلحاظ جسمانی مبتلا به بیماری سرطان است.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: پس از بازسازی صحنه قتل و با استناد به مواد قانونی و استدلال‌های دقیق قضایی، ارتکاب جنایت توسط متهم محرز و پرونده مذکور برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد.

اعتراف به دزدی خشن از یک خانه

در پی اعلام یک فقره زورگیری در محله نارمک تهران که متهم به زور وارد منزل شده و با بستن دست و پای صاحب‌خانه اقدام به سرقت طلا و پول کرده بود، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستورکار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی و به واحدهای گشتی اعلام کردند تا اینکه روز جمعه ماموران در حال گشت‌زنی در محدوده نارمک، متهم را با همان مشخصات مشاهده کردند و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای و اجرای طرح مهار، متهم را پس از اینکه با سلاح سرد به ماموران حمله کرد، دستگیر کردند.

کد خبر 635814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.