رویای دست‌نیافتنی بایرن برای خرید از تاتنهام

باشگاه بایرن مونیخ امیدوار است بتواند «هری کین» را جذب کند، اما به نظر می رسد این امر ممکن نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «اولی هوینس»، رئیس سابق باشگاه بایرن‌مونیخ مدعی شده که غول‌های بوندسلیگایی توانایی خرید «هری کین»، ستاره تاتنهام هاتسپر را ندارند.

بایرن از تابستان کار خود را برای جذب یک مهاجم بزرگ به‌عنوان جانشین «روبرت لواندوفسکی» که به باشگاه بارسلونا پیوست، آغاز کرده است. با این حال، «هوینس» اعتقاد دارد این باشگاه در موقعیتی نیست که بتواند مبلغ نجومی را که تاتنهام برای «هری کین» می‌خواهد، پرداخت کند.

منچسترسیتی در سال ۲۰۲۱ به جذب این ستاره تیم ملی انگلیس بسیار نزدیک بود، اما در نهایت به دلیل قیمت بالای تاتنهام، از جذب او منصرف شد. در نهایت «هری کین» که حتی به مدت کوتاهی با باشگاه نیز وارد جنگ شده بود، تصمیم گرفت به کار خود در این تیم ادامه دهد.

«هوینس» در گفت‌وگو با «ماکسیمیلیان کوخ»، روزنامه‌نگار آلمانی گفت: او بازیکن بزرگی است، اما قیمتی که باشگاه برای او تعیین کرده، بسیار زیاد است. منچسترسیتی با آن درآمد بالا نتوانست او را جذب کند. من نمی‌توانم تصور کنم که بایرن‌مونیخ بتواند این مبلغ را بپردازد.

ستاره تاتنهام با اینکه قراردادش در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده است. منچستریونایتد اکنون مشتری جدید این بازیکن است و سعی خواهد کرد تابستان آینده او را به خدمت بگیرد. شاگردان «کنته» به کاپیتانی «هری کین» روز دوشنبه در لیگ برتر به مصاف فولام خواهند رفت.

کد خبر 635810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.