صیفی: بازیکنان جوان در تیم ما فرصت بازی پیدا می‌کنند

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی گفت: سیاست باشگاه ما بها دادن به جوانان است. بازیکنان ما شاید سکونشین دیگر تیم‌ها شوند، اما در این تیم فرصت بازی پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال، امروز _ یکشنبه دوم بهمن _ از ساعت ۱۶ در سالن ملت مقابل رعد پدافند هوایی قرار گرفت که این بازی با نتیجه ۹۵ بر ۷۳ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

جمال صیفی، سرمربی تیم رعد پدافند هوایی، درباره این دیدار اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ذوب‌آهن بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشی دارد و ما هم از بازیکنان جوان و کم‌تجربه برخورداریم. نیمه اول را با اختلاف یک امتیاز به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم توپ‌های بازیکنان وارد سبد نمی‌شد و تجربه کم باعث شد بازی را واگذار کنیم. این بازی دیگر تمام شده و ریکاوری می‌کنیم تا در بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی در خانه حریف همیشه سخت است. کوارتر اول عقب افتادیم، اما به بازی برگشتیم و در کوارتر سوم و چهارم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. سیاست باشگاه ما بها دادن به جوانان است؛ بازیکنانی که در این تیم قرار دارند شاید سکونشین دیگر تیم‌ها شوند، اما در تیم ما فرصت بازی پیدا می‌کنند.

کد خبر 635789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.