۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
پپ گواردیولا به سیم آخر زد!

پپ گواردیولا اعتراف کرد که اگر نتواند به بازیکنانش انگیزه دهد تا به بهترین فرم خود برسند، منچسترسیتی را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیتی، قهرمان لیگ برتر در چهار فصل از پنج فصل اخیر، در حال حاضر با پنج امتیاز کمتر از آرسنال، صدرنشین لیگ، در رتبه دوم قرار دارد. آبی‌های آسمانی، شنبه گذشته، در دربی منچستر شکست خوردند، اما پس از آن با دو گل، تاتنهام هاتسپر را شکست دادند. پس از آن بازی، گواردیولا اعتراف کرد که تیمش و حتی هواداران، پس از موفقیت‌های زیاد، فاقد انگیزه هستند و او اکنون قول داده است که اگر نتواند شرایط را تغییر دهد، باشگاه را ترک خواهد کرد.

گواردیولا در صحبت با خبرنگاران گفت: «من چهار عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را پشت سر هم به‌دست آوردم و برای پنجمین قهرمانی، شرایط خوب نبود. من به اندازه کافی تشنه قهرمانی نبودم. من احساس بازیکنانم را درک می‌کنم، اما اینجا هستم تا جلوی این نوسانات را بگیرم. رئیس باشگاه این را می‌داند. من می‌خواهم اینجا بمانم، وگرنه اوایل این فصل قرارداد جدیدی امضا نمی‌کردم، اما اگر کنترل تیم را از دست بدهم، بازنده می‌شوم و آن‌وقت نمی‌توانم اینجا بمانم. باشگاه باید به جلو حرکت کند. این گل‌هایی که ما مانند گل دوم مقابل منچستریونایتد دریافت کردیم برای من قابل هضم نیست. هواداران ما دوست دارند همانند نیمه دوم مقابل تاتنهام بازی کنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم.»

در این هفته لیگ انگلیس، آرسنال امشب این فرصت را دارد که با شکست دادن منچستریونایتد (تنها تیمی که آن‌ها را در این فصل در لیگ برتر شکست داده است)، موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند. با این حال، اگر آن‌ها لغزش داشته باشند، تیم گواردیولا می‌تواند فاصله را به دو امتیاز کاهش دهد.

دیدار بعدی تیم گواردیولا، مقابل وولوز است که امروز _ یکشنبه دوم بهمن‌ _ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر انجام می‌شود.

کد خبر 635748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.