یک ایرانی به دنبال اخراج اسطوره چلسی!

فرهاد مشیری، مالک اورتون، به این پرسش که آیا فرانک لمپارد، سرمربی تیم، را اخراج خواهد کرد پاسخ قاطعی نداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _ شنبه یکم بهمن‌ _ در جریان دیدار اورتون مقابل وستهم، جارود بوون در نیمه اول دو گل به‌ثمر رساند تا وستهم یک پیروزی مهم مقابل اورتون در لیگ برتر کسب کند. این نتیجه باعث شد تافی‌ها با ۱۵ امتیاز از ۲۰ بازی در رده نوزدهم قرار گیرند و لمپارد اکنون تحت فشار جدی است. اما مشیری، مالک باشگاه، وقتی درباره آینده سرمربی تیم از او پرسیده شد پاسخ مناسبی نداشت.

مشیری در گفت‌وگو با اسکای اسپورت گفت: نمی‌توانم نظر دهم. این تصمیم من نیست.

از سوی دیگر، لمپارد به بی‌بی‌سی گفت که نگران از دست دادن شغلش نیست: «من آن‌قدرها هم نمی‌ترسم. من به انجام این کار افتخار می‌کنم. من فقط کارم را انجام می‌دهم. هر روز از خواب بلند می‌شوم و فکر می‌کنم چگونه می‌توانیم کمی بهتر شویم؛ به همین سادگی.»

وی ادامه داد: «ما اتفاقات مختلفی داشتیم و [فصل گذشته] در لیگ ماندیم. ریچارلیسون را از دست دادیم و اکنون سعی کرده‌ایم تیم را تقویت کنیم. بنابراین طبیعی است که وقتی باشگاه‌های دیگر تلاش می‌کنند، دوباره بجنگیم و پیروز شویم. تاریخ پیش می‌رود و هیچ چیز عجیبی نیست. به شما این حق را می‌دهد که در لیگ برتر باشید. اگر تلاش نکنید به روزهای سختی خواهید رسید. ما در روزهای سختی هستیم و همه باید تلاش کنند تا به جلو حرکت کنند. غیرممکن است که من به آینده خودم فکر کنم. فصل گذشته ما پنج یا شش بازی مانده به پایان فصل، پنج امتیاز از منطقه امن جدول فاصله داشتیم، اما به‌عنوان یک باشگاه باید با هم حرکت کنیم. ما نباید ماندن در لیگ را به یک‌سوم پایانی فصل موکول کنیم.»

لمپارد سال گذشته جانشین رافائل بنیتز شد و بعد از اینکه تافی‌ها در نیم‌فصل اول با مشکل مواجه شدند، آن‌ها را در لیگ برتر نگه داشت، اما در این فصل، اورتون بار دیگر دچار نوسان شده و در ۱۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی نشده است.

دیدار بعدی تیم لمپارد مقابل آرسنال صدرنشین در تاریخ ۴ فوریه انجام می‌شود.

کد خبر 635747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.