تحقق ۷۴ درصدی بودجه شهرداری خمین

شهردار خمین گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری یک هزار و ۹۹۷ میلیارد ریال مصوب شده بود که یک‌هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال آن طی ۹ ماهه سال جاری تحقق یافته است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال از بودجه شهرداری طی ۹ ماهه سال جاری تحقق یافته است و پیش‌بینی تحقق بودجه تا پایان سال با تأیید متمم بودجه به مبلغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال را داریم.

وی با بیان اینکه طی ۹ ماه امسال، ۶۰ درصد بودجه در بخش عمرانی و ۴۰ درصد آن در بخش جاری هزینه شده است، افزود: ۴۰۵ میلیارد ریال از یک هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال بودجه در بخش جاری و ۵۹۷ میلیارد ریال در بخش عمرانی هزینه شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: طی ۹ ماه امسال، ۴۴ میلیارد ریال در بخش پیاده‌روسازی، ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای احداث بلوار شهید شیخی، ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش جدول‌گذاری و اجرای کانیوی کوچه‌ها و خیابان‌ها، ۱۵۰ میلیارد ریال به منظور اجرای روکش آسفالت معابر، ۲۶۰ میلیارد ریال برای رفت‌وروب خیابان‌ها و معابر، نگهداری فضای سبز و کشتارگاه دام و ۱۰ میلیارد ریال به منظور احداث پارک فیروزآباد هزینه شده است.

احمدی با اشاره به ارائه ۲۰۰ نوع خدمت از سوی شهرداری‌ها تصریح کرد: این خدمات در زمینه‌های ایجاد و نگهداری فضای سبز شهری، حمل‌ونقل عمومی، آسفالت معابر، تنظیف و تسطیح معابر و خیابان‌ها، جمع‌آوری زباله و فرهنگ‌سازی شهروندی ارائه می‌شود.

وی گفت: شهرداری‌های شهرهای کوچک از نبود منابع و اعتبار کافی رنج می‌برند و افزایش مشارکت عمومی شهروندان و حمایت تمام مسئولان، شهرداری را در مسیری روشن و آینده‌ای بهتر هدایت می‌کند.

شهردار خمین بودجه شهرداری را مهم‌ترین سند سالانه در مقیاس شهر دانست و افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اولویت برنامه‌های مدیریت شهری در سال آینده است.

کد خبر 635745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.