توقیف خودروهای حامل مواد مخدر در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی مأموران این فرماندهی از دو دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ دوم هادی کیان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته و موفق به کشف مقدار ۱۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ‌گونه مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند، از شهروندان می‌خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 635744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.