عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از ابلاغ طرح جامع پدافند غیرعامل شهر بیرجند تا اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی‌(ره) اراک و پیش‌بینی ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده شهرداری بروجرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) اراک از برنامه جلوتر است

علیرضا کریمی، شهردار اراک گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) اراک با جدیت در حال انجام است و از برنامه زمان‌بندی شده، جلوتر است.

ابلاغ طرح جامع پدافند غیرعامل شهر بیرجند

حسن دلپسند، مدیر پدافند غیرعامل شهرداری بیرجند گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل شهر بیرجند پس از تأیید نهایی سازمان پدافند غیرعامل کشور برای اجرا در مرکز استان ابلاغ شد.

پیش‌بینی ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده شهرداری بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۲ برای این دستگاه خدمات رسان شهری پیش بینی شده که ۶۲۸ میلیارد تومان آن درآمدهای عمومی شهرداری است.

آغاز مرحله دوم آسفالت معابر و کوچه‌های گناوه

جواد رستمی، شهردار بندر گناوه گفت: مرحله دوم آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر و کوچه‌های نقاط مختلف این شهر آغاز شد.

آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی با چهار مصدوم در ایلام

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی باعث مصدومیت تنفسی و سوختگی چهار نفر از ساکنان این مجتمع شد.

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه توسط شهرداری شهرکرد در دهه فجر

محمدحسین واحدیان، بختیاری شهردار شهرکرد گفت: در دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه در حوزه خدماتی، عمرانی و فرهنگی توسط شهرداری شهرکرد افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

آغاز عملیات احداث دوربرگردان جدید بلوار شهید سلیمانی

حمید موسوی، شهردار منطقه سه خرم‌آباد گفت: با هدف کاهش ترافیک و کاهش تصادفات در بلوار شهید سلیمانی و بر اساس مصوبه شورای ترافیک، عملیات احداث دوربرگردان این بلوار در دستورکار شهرداری منطقه سه قرار گرفت.‌

ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی و عمرانی سطح شهر ساری

اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های سطح شهر در راستای حفظ پاکیزگی شهر، روزانه توسط کارکنان واحد خاک و نخاله و امور عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در حال اجرا است.‌

اتمام عملیات پاکسازی و لایروبی رودخانه در سطح منطقه یک گرگان

احمد سالاری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از اتمام عملیات لایروبی رودخانه در سطح منطقه یک خبر داد.

کد خبر 635737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.