توسعه متوازن با مدیریت علمی محقق می‌شود

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حرکت مدیریت شهری به سمت بالندگی و توسعه متوازن با مدیریت علمی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی امروز _یکشنبه دوم بهمن_ در آئین افتتاح مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: حرکت مدیریت شهری به سمت بالندگی و توسعه متوازن با بهره‌گیری از مطالعات روز، دانش تخصصی، داشتن نگاه آماری و تحلیلی و در یک کلام «مدیریت علمی» محقق می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه ارتقای سطح بهره‌وری طرح‌ها و برنامه‌های شهری در گرو بررسی دقیق آماری و نگاه تحلیلی است، گفت: پایبندی به اصول علمی در کنار استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی زمینه‌ساز رضایتمندی شهروندان و توسعه پایدار شهری است و مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اردبیل با تمام توان در این راستا حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای شهروندان با استفاده از ظرفیت متخصصان، نخبگان و صاحب‌نظران شهر مورد تاکید است و مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اردبیل با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری ضمن تقویت نظارت علمی و ارتقای شفافیت، مقابله هوشمندانه با فساد را رقم می‌زند تا شاهد رشد کمی‌وکیفی خدمات‌رسانی به شهروندان اردبیلی باشیم.

کد خبر 635713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.