بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه نظارت تصویری در فجر ۱۴۰۱

شهردار شهرکرد گفت: ۱۰ ایستگاه نظارت تصویری در سطح شهر در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه دوم بهمن‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۱۲ پروژه افتتاح و بهره‌برداری و دو پروژه کلنگ‌زنی توسط شهرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه نظارت تصویری در سطح شهر، خرید و نوسازی خط معاینه فنی خودروهای سبک، خودروی ثبت تخلف سیار، بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری منطقه دو، بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و تجهیز شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله این پروژه‌ها است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از سالن ورزشی اقبال و پیست دوچرخه‌سواری بانوان، ساماندهی بافت فرسوده شهری، پیاده‌روسازی منطقه یک و دو، اجرای مسیل اشکفتک و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی از دیگر پروژه‌های شهرداری در این ایام است.

واحدیان ادامه داد: طرح اجرای فیبر نوری منطقه دو، انبار و ترمینال و احیای پارک جانبازان شمالی نیز کلنگ‌زنی می‌شود. مجموع اعتبار این تعداد پروژه و کلنگ‌زنی‌ها ۱۷۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌آلات زمستانی موجود شهرداری، تصریح کرد: شهرداری در حال حاضر دارای ۴۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین شامل نمک‌پاش مکانیزه، لودر، گریدر، تیغه برف‌روب، تیغه برف‌روب کامیونی، تیغه برف‌روب تراکتوری، بیل بکهو، کامیونت، باب‌چت، کامیون و نیسان کمپرسی است و دو دستگاه تیغه برف‌روب جدید نیز اضافه شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در مواقع بحران و شرایط اضطراری از ماشین‌آلات استیجاری و دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده می‌کنیم.

واحدیان تاکید کرد: استفاده از حمل‌ونقل عمومی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک شهرکرد است، در این راستا نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است.

وی گفت: جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهر در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود، از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

شهردار شهرکرد افزود: مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر نیازمند بازنگری است؛ لذا به منظور مناسب‌سازی خطوط ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی در حال انجام است.

واحدیان اظهار کرد: رانندگان اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به دلیل تماس مستقیم با شهروندان، نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی آنها دارند و ضروری است که در راستای ارائه بهترین خدمات به شهروندان، در نهایت تکریم و احترام رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری براساس برنامه زمان‌بندی اجرا شده است و امیدواریم شاهد خروجی خوبی باشیم، افزود: با بازنگری طرح جامع شهر، زمینه بهبود وضعیت معابر، تأمین سرانه‌های مورد نیاز شهر، توسعه فضای سبز، توجه به سیما و منظر شهر و پدافند غیرعامل، مناسب‌سازی محیط و بعضی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای فراهم می‌شود.

کد خبر 635675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.