هم‌تیمی سابق دنی آلوز در بارسلونا، از زندانی شدن او شوکه شد!

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که پس از اینکه دنی آلوز، هم‌تیمی سابقش به اتهام فساد اخلاقی بدون وثیقه زندانی شده، در "وضعیت شوک" به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «دنی آلوز»، ملی‌پوش کهنه‌کار برزیل، روز جمعه در کاتالونیا به دلیل اتهامی که علیه او در دسامبر ۲۰۲۲ هنگام بازدید از یک کلوپ شبانه در بارسلونا مطرح شده بود، بازداشت شد.

آلوز، قبل از آنکه دادگاه حکم دهد که مدافع کناری سابق بارسلونا باید بدون وثیقه زندانی شود تا تحقیقات ادامه پیدا کند، به ایستگاه پلیس Mossos d'Esquadra de Les Corts منتقل شد.

باشگاه پوماس مکزیک، تیم سابق او، با فسخ قرارداد این بازیکن ۳۹ ساله که قرار بود در تابستان ۲۰۲۳ به پایان برسد، به این اتفاق واکنش نشان داد. «ژاوی»، سرمربی کنونی بارسلونا، که دوران درخشانی را با آلوز به عنوان بازیکن سپری کرد و پنج قهرمانی در لالیگا، سه جام لیگ قهرمانان اروپا و سه تاج کوپا دل‌ری و سایر افتخارات را همراه با او فتح کرد، از شنیدن خبر دستگیری آلوز شوکه شد.

سرمربی بلوگرانا گفت: «نظر دادن در مورد چنین موقعیتی دشوار است. بحث عدالت است. عدالت هر چه که باشد، حاکم خواهد شد. برای دنی ناراحت و در حالت شوک هستم که این اتفاق چگونه برای او رخ داده است.»

آلوز از زمان طرح اتهام، همه اتهامات را رد کرد و گفت: «من نمی‌دانم آن شخص کیست. به کسی حمله نکرده‌ام. چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟»

زمانی که این مدافع کناری کهنه‌کار، درست چند روز پس از آنکه ژاوی در نوامبر ۲۰۲۱ سرمربی بارسا شد، دوباره به جمع کاتالان‌ها پیوست، آن‌ها بار دیگر با هم هم‌تیمی شدند، درحالی که آلوز ۱۷ بازی انجام داد و سپس راهی لیگ مکزیک شد.

گفته شده آلوز در زندان شرایط روحی مناسبی ندارد و حتی شماره هیچ‌یک از اعضای خانواده یا دوستانش را به خاطر نمی‌آورد تا با آن‌ها تماسی برقرار کند.

او به دستور قاضی دادگاه بارسلونا، حتی با وثیقه هم نمی‌تواند از زندان آزاد شود و ممکن است ۴ تا ۱۳ سال زندان در انتطار ستاره سابق بلوگرانا باشد.

کد خبر 635670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.