نماهنگ «سلام یا زهرا»؛ اثر جدید گروه سرود آوای حرم

مسئول گروه سرود کشوری آوای حرم، از تولید سرود و نماهنگ «سلام یا زهرا» خبرداد و گفت: این سرود با ملودی سرود سلام فرمانده، با حضور ۶۰ نفر از دختران گروه سرود کشوری آوای حرم تولید شده است.

به گزارش ایمنا، رامین جهانی در گفت‌وگویی با اشاره به تولید سرود و نماهنگ «سلام یا زهرا» اظهار کرد: این سرود با ملودی سرود سلام فرمانده، با حضور ۶۰ نفر از دختران گروه سرود کشوری آوای حرم با هدایت و آموزش سه نفر از مربیان گروه، اکرم السادات حسینی، منیژه ساعی، مرضیه بیات تهیه و تولید شد.

وی افزود: این سرود با موضوع وصف کمالات حضرت زهرا (س)، حفظ حجاب و دفاع از دین و پیروی از رهبری و اطاعت از ولایت آماده شده است. و نماهنگ این اثر در میدان ولیعصر عج، ایستگاه مترو ایوان انتظار تصویربرداری و از شبکه‌های صداوسیما پخش شده است.

مسئول گروه سرود آوای حرم بیان کرد: اولین رونمایی از این اثر در روز ولادت حضرت زهرا (س) در میدان امام حسین (ع) انجام شد و پس از استقبال گسترده مردم و مخاطبان در فضای مجازی بصورت گسترده نشر پیدا کرده است.و در برنامه‌های مختلف اجرا شده است.

وی ادامه داد: این اثر با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه سلمان فارسی تولید شده است.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و بارها در شبکه‌های مختلف با ویدئوهای حماسی و مردمی بازپخش شد. پس از آن بود که سرودها و آواهای دیگری هم ساخته شدند که سرود سلام یا زهرا در امتداد همان سرود است.

منبع: مهر

کد خبر 635668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.