تمجید ویژه سرمربی چلسی از تیاگو سیلوا: او تفکر فوتبالی دارد!

سرمربی چلسی، تیاگو سیلوا را به خاطر تفکر فوتبالی‌ وی تحسین و از او به عنوان یک رهبر در درون و بیرون زمین بازی ستایش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «تیاگو سیلوا»، مدافع میانی برزیلی، در جریان تساوی صفر- صفر چلسی مقابل لیورپول در بازی شب گذشته، یکی از بازیکنان برجسته میدان بود. این بازیکن ۳۸ ساله علی‌رغم فصل ناامیدکننده آبی‌ها، مهره‌ای حیاتی بوده و در کنار خرید جدیدی مانند «بنوا بدیاشیله»، عملکرد خوبی در قلب خط دفاعی به نمایش گذاشته، که ستایش سرمربی خود را به همراه داشته است.

«پاتر» درخصوص عملکرد این بازیکن گفت: «او تفکر فوتبالی خوبی دارد که تقریباً از همه بالاتر است. تیاگو بازی را به‌خوبی درک می‌کند و برای مدت طولانی در بالاترین سطح بازی کرده است. او می‌تواند به تیم و افراد کمک کند. او هم‌تیمی جدیدش را هم در کنار خود دارد و این دومین بازی او در لیگ برتر است؛ و من مطمئن هستم که بدیاشیله از بازی در کنار تیاگو سود می‌برد. البته همه از او سود می‌برند. او یک رهبر هم در زمین و هم بیرون از زمین، و یک بازیکن واقعاً مهم است.»

این مدافع کهنه‌کار، در این فصل در تیم اصلی چلسی حضور داشته است و در ۲۰ بازی آن‌ها در لیگ برتر بازی کرده و پنج بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است.

به گزارش ایمنا، شاگردان پاتر سوم فوریه، مصادف با ۱۲ بهمن‌ماه، در استمفوردبریج به مصاف تیم فولام می‌روند.

کد خبر 635651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.