ثبت یک رکورد تاریخی برای نیوکاسل و ادی هاو!

تساوی بدون گل شب گذشته نیوکاسل برابر کریستال‌پالاس، پانزدهمین بازی بدون شکست «ادی هاو» بود که در میان مربیان انگلیسی، بهترین عملکرد به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رکورد «ادی هاو» با ۱۵ بازی بدون شکست در لیگ، طولانی‌ترین رکورد شکست‌ناپذیری و بالاتر از هر مربی انگلیسی در دوران این لیگ است. در جایگاه دوم، «آلن پاردو»، سرمربی پیشین نیوکاسلی‌ها قرار دارد که ۱۴ بازی بدون شکست را بین مه و نوامبر ۲۰۱۱ رقم زد؛ در حالی که «استوارت پیرس»، سرمربی سابق منچسترسیتی، ۱۳ بازی بدون باخت را بین آوریل تا سپتامبر ۲۰۰۵ ثبت کرده بود.

این نتیجه، نقطه عطفی هم برای «هاو» و هم برای نیوکاسل بود، زیرا آن‌ها با رکورد ۱۵ بازی بدون شکست، اولین بار است که در تاریخ باشگاه خود در لیگ برتر، به ۳۹ امتیاز دست می‌یابند. با اینکه تساوی شب گذشته، سومین تساوی آن‌ها در چهار بازی اخیر بود، دریافت نکردن گل، شایستگی آن‌ها را به‌عنوان بهترین تیم دفاعی لیگ با تنها ۱۱ گل خورده در سراسر فصل، ثابت می‌کند.

با ثبت این رکورد در یک شب تاریخی برای «هاو» و نیوکاسل، آن‌ها امیدوارند که روز سه‌شنبه در نیمه‌نهایی جام کارابائو، ساوتهمپتون را شکست دهند تا به مسیر پیروزی بازگردند.

کد خبر 635643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.