مردم شهرستان بن امکانات ورزشی ندارند

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با وجود اینکه شهرستان بن فعالان و نخبگان ورزشی زیادی دارد، اما مردم آن از داشتن سالن و امکانات ورزشی محروم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _یکشنبه دوم بهمن_ در نشست با استاندار چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اعضای شوراها مشاوران خوبی برای دستگاه‌های اجرایی هستند که وابستگی سیاسی و دولتی ندارند.

وی با بیان اینکه شهرستان بن مشکلات زیادی در حوزه راه‌ها از جمله سه‌راهی بارده و زیرگذر لارک‌شیخ‌شبان دارد که باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگران شهرستان بن در فصل زمستان لازم است جهت اختصاص امکانات خدماتی و رفاهی به پیست اسکی بارده تمهیدات لازم اندیشیده شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در شهرستان بن مرکز بخش شیدا سالن ورزشی وجود ندارد، گفت: با وجود اینکه شهرستان بن فعالان و نخبگان ورزشی زیادی دارد اما مردم از داشتن سالن و امکانات ورزشی محروم هستند.

بهارلویی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان چهارمحال‌وبختیاری احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در شهرستان بن منطقه شیدا (یان‌چشمه) در جهت رفع مشکل بیکاری از ضروریات است.

وی افزود: توزیع عادلانه ماشین‌آلات و دستگاه‌های جمع‌آوری زباله، لودر و کمپرسی و توجه به شهرهای تازه‌تأسیس در توزیع اعتبارات از جمله شهر یان‌چشمه و کمک به کشاورزان شهرستان بن در خصوص تسهیلات کم‌بهره برای تهیه ادوات کشاورزی باید مد نظر قرار گیرد.

آمار جمعیت شهرکرد به‌روز شود

فرشاد چراغپور، نماینده شوراهای اسلامی شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی استان شاهد زحمات استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان در طول دوران خدمت بوده است.

وی افزود: سال ۹۵ سرشماری در شهر شهرکرد انجام شد و نتایج آن نشان داد که جمعیت شهرکرد ۱۹۰ هزار نفر بود، در حال حاضر این جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر رسیده است و اگر جمعیت واقعی مرکز استان اصلاح و لحاظ شود، بودجه خوبی به شهرکرد اختصاص می‌یابد و می‌توانیم از بودجه دولتی نیز استفاده کنیم که شاهد تحولات چشمگیری خواهیم بود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: شهرستان شهرکرد با دارا بودن ۹ شهر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که برای رفع آن‌ها به حمایت مسئولان استان نیاز دارد.

وی تاکید کرد: شهر شهرکرد مشکلات فراوانی از جمله ترافیک، برج‌های دوقلو، کمربندی جنوب و نابسامانی معابر دارد اما با تدابیری که مجموعه مدیریت شهری شهرکرد در این زمینه‌ها اندیشیده است، شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود و انتظار داریم استاندار نیز با حمایت‌های خود ما را در این مسیر همراهی کند.

کد خبر 635618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.