پیگیری حقوق و مطالبات اصناف نباید در حد شعار باقی بماند

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی برخی واحدهای صنفی و درخواست آنان برای رسیدگی به درخواست اصناف، این مهم از سوی سازمان بازرسی کل کشور پیگیری خواهد شد تا به خواسته بحق اصناف جامه عمل پوشانده و جلوی بعضی تخلفات احتمالی مسدود شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس کرمی شامگاه شنبه یکم بهمن در نشست با جمعی از بازاریان با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان لنجان به‌دنبال ارتقای جایگاه و تعالی عملکرد بازاریان این شهرستان است، اظهار کرد: هیئت‌رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان با برگزاری دیدارهای چهره‌به‌چهره با اصناف و ایجاد هماهنگی و انسجام به‌دنبال احقاق حقوق اصناف و ارتقای جایگاه آنان است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان لنجان به‌عنوان رأس هرم اصناف نقش مهمی را در پیگیری مطالبات بحق آنان دارد، افزود: براساس گزارش‌های ارائه‌شده از سوی برخی اصناف شهرستان، حقوق این قشر موثر از سوی یکی از مدیران ادارات این شهرستان نادیده گرفته و باعث بروز گلایه آنان شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه هدف نهایی رسیدگی به مطالبات اصناف توسعه و پیشرفت این قشر موثر را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان لنجان در انجام و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به بازاریان نیازمند تعامل و همکاری بیشتر با نهادهای مختلف است و تقویت این تعامل به‌طور قطع می‌تواند در کاهش تخلفات احتمالی و رونق بازار موثر باشد.

وی با بیان اینکه پیگیری حقوق و مطالبات اصناف نباید در حد شعار باقی بماند، اضافه کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی بعضی واحدهای صنفی و درخواست آنان برای رسیدگی به خواسته‌های اصناف، این مهم از سوی سازمان بازرسی کل کشور پیگیری خواهد شد تا به خواسته بحق اصناف جامه عمل پوشانده و جلوی بعضی تخلفات احتمالی صورت‌گرفته مسدود شود.

کد خبر 635551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.