کاشت ۲۰۰ اصله درخت در بلوارهای سطح شهر

شهردار زرند از کاشت بیش از ۲۰۰ اصله درخت در بلوارهای امام رضا(ع) و آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات کاشت بیش از ۲۰۰ اصله درخت در بلوارهای امام رضا (ع) و آیت‌الله خامنه‌ای شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: توجه به فضای سبز به عنوان مجاری تنفسی شهرها از مهمترین اهداف و برنامه‌های مدیرت شهری زرند است.

وی با بیان اینکه نیاز به گسترش فضای سبز شهری روز به روز در شهر زرند احساس می‌شود، افزود: با توجه به اینکه زرند در معرض آلاینده‌های محیطی ناشی از وجود کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی است، باید فضای سبز بهتر و زیباتری داشته باشد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: حفظ و گسترش فضای سبز شهری سبب لطافت هوا، زیبایی شهر، ارتقای کیفیت محیط زیست و زندگی شهروندان می‌شود.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهر با کاشت درخت در سطح بلوارها یکی از برنامه‌های عمده سازمان فضای سبز شهری زرند است، اضافه کرد: طی هفته جاری بیش از ۲۰۰ اصله درخت در بلوارهای امام رضا (ع) و آیت‌الله خامنه‌ای کاشت خواهد شد.

وی مشارکت شهروندان در رسیدن به هدف توسعه فضای سبز شهری و آموزش‌های شهروندی را مهم‌ترین برنامه شهرداری زرند دانست و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان بتوانیم خدمات مؤثری را ارائه و فضای سبز زیبایی را برایشان مهیا کنیم.

شهردار زرند گفت: طرح پاکسازی و جمع‌آوری علف‌های هرز بلوار امام حسین (ع) به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناشی از آتش‌سوزی اجرا شد.

ضیاء‌الدینی افزود: عملیات علف‌تراشی، حذف تنه جوش درختان، پاکسازی فضای خاک و حذف سرشاخه‌های خشک درختان از دیگر اقدامات این سازمان است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و حفظ زیبایی‌های بصری شهر از دیگر اهداف مدیریت شهری است.

کد خبر 635527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.