اکانت اسپاتیفای؛ تفاوت پلن‌هایFamily و individual اسپاتیفای
تمام ژانرهای موسیقی در اسپاتیفای

اسپاتیفای از مشهورترین سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی به‌شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار متنوعی را برای کاربران خود درنظر گرفته است.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای مزایای بی‌شماری دارد و برای کسانی که دوست ندارند حافظه گوشی خود را با آهنگ‌ها اشغال کنند، پیشنهاد می‌شود.

با اکانت پرمیوم اسپاتیفای(Spotify Premium) به دریایی از ترانه متصل خواهید شد که هم به صورت آنلاین قابل استفاده هستند و هم به صورت آفلاین؛ می‌توانید تِرَک‌ها و آلبوم‌های مورد نظر خودتان را در خود اپلیکیشن بارگیری کنید و در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، به آنها گوش دهید.

انتخاب پلن مناسب برای خرید اکانت، به کاربران این پلتفرم کمک زیادی می‌کند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشند. چرا که هر یک از پلن ‌های اکانت اسپاتیفای، قابلیت‌های مخصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلن‌های مختلف اسپاتیفای که امکان استفاده از آن را برای افراد بیشتری فراهم می‌کند، قابلیت اجرای آن بر روی دستگاه‌های هوشمند مختلف است. این برنامه با ارائه نسخه‌های متنوع در سیستم‌های هوشمندAndroid, iOS, Web, Pes5, XBOX Series X, Android TV تنوع بالایی را در ارائه خدمات خود به وجود آورده است و به شما در اجرای پلن‌های مختلف اسپاتیفای در سیستم‌های هوشمند متنوع کمک می‌کند. شما هر پلنی را که خریداری کنید در پلتفرم‌های مختلف قابل استفاده است و محدودیتی از این بابت برای شما وجود ندارد.

4 پلن‌ اکانت پرمیوم اسپاتیفای

امروزه بیشتر سرویس‌ها و نرم‌افزارهایی که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند، به‌منظور درآمدزایی اقدام به فروش اشتراک‌ پرمیوم می‌کنند. در واقع آن‌ها سرویس خود را در دو حالت رایگان و پرمیوم عرضه می‌کنند. امکانات بخش رایگان محدود است و کاربران را به سمت خرید اشتراک پرمیوم سوق می‌دهد. تیم‌های توسعه نرم‌افزار امکانات خاصی را در اکانت پرمیوم قرار می‌دهند تا کاربران به‌واسطه داشتن آن‌ها بتوانند از مزایا و امکانات VIP سرویس مرود نظر خود بهره ببرند. طرح‌های تشویقی که در نسخه پرمیوم اپلیکیشن های پولی در اختیار شما قرار می‌گیرند، هزینه شما را برای خرید اشتراک این برنامه تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهند. اسپاتیفای به عنوان یکی از معتبرترین استریم‌های آهنگ در سراسر دنیا، دارای 4 پلن متفاوت برای خرید اشتراک پرمیوم است.

این 4 پلن اکانت اسپاتیفای عبارتند از:

  1. پلن فردی (Spotify Premium Individual)
  2. پلن دوگانه (Spotify Premium Duo)
  3. پلن خانواده (Spotify Premium Family )
  4. پلن دانشجویی (Spotify Premium Student)

برای استفاده از اسپاتیفای، باید با قابلیت و امکانات مختلف پلن‌های نسخه پرمیوم اسپاتیفای آشنا باشید. انتخاب پلن مناسب اسپاتیفای متناسب با شرایطتان، عامل مهمی در کاهش هزینه خرید اکانت شما به‌شمار می‌رود. در ادامه به بیان تفاوت مهم میان پلن‌های Family و Individual می‌پردازیم.

پلن فردی (Individual) اسپاتیفای

پلن فردی همانطور که از نامش مشخص است، برای افرادی که قصد خرید یک اکانت جداگانه و تکی اسپاتیفای را دارند، بهترین گزینه است. در این نوع پلن مالکیت اکانت فقط منحصر به خریدار است و خرید اکانت مستقیم بر روی وسیله هوشمند کاربر صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ 99/9 دلار در ماه از این پلن اسپاتیفای استفاده کنید.

پلن خانواده (Family) اسپاتیفای

محبوب‌ترین پلن اسپاتیفای، پلن خانواده آن است. این پلن نسبت به پلن‌های دیگر محبوبیت بیشتری دارد. کاربران اشتراک خانواده می‌توانند با پرداخت 99/14 دلار درماه این اشتراک را برای استفاده حداکثر 6 نفر از یک حساب خریداری کنند. اطلاعات افراد خانواده در این پلن از یکدیگر مخفی می‌ماند و شما می‌توانید بدون مشاهده سایر اعضای خانواده پلی لیست مورد علاقه خود را داشته باشید. با فعال شدن این پلن پس از خریداری، همزمان یک پلن با نام Spotify Kids در دسترس قرار می‌گیرد که برای کودکان مناسب است. شما برای استفاده از این پلن باید لوکیشن یکسانی با دیگر کاربران پلن خانواده داشته باشید.

تفاوت میان پلن Individual و Family

پلن‌های اسپاتیفای از نظر عملکرد تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و شما متناسب با هزینه خود و نوع استفاده خود از این پلتفرم، می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. با این حال برخی از امکانات در پلن‌های مختلف وجود دارند که آن‌ها را نسبت به دیگر پلان‌ها متمایز می‌کنند. قابلیت پخش درهم موزیک در هر دو نوع پلن خانواده و فردی وجود دارد و شما می‌توانید بدون گوش دادن به تبلیغات مزاحم از گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. پخش آفلاین موسیقی در هر دو نوع از این پلن‌های اسپاتیفای، به محبوبیت این برنامه افزوده است.

پلن های اسپاتیفای

پلن های اسپاتیفای

کاربرانی که از پلن‌هایFamily و Individual اکانت اسپاتیفای استفاده می‌کنند، دسترسی کاملی به آرشیو موسیقی‌های مختلف با بالاترین کیفیت ممکن دارند. همچنین در این پلن‌ها می‌توانید از قابلیت پرش نامحدود آهنگ نیز استفاده کنید. اما مهم‌ترین تفاوت موجود میان پلن خانواده و فردی، اشتراک‌گذاری حساب کاربری است. این قابلیت در پلن‌های خانواده امکان اشتراک‌گذاری حساب کاربری شما را با دیگر مشترکان این پلتفرم فراهم می‌کند. در پلن خانواده اسپاتیفای در صورتی که اکانت شما با محدودیت مواجه شود، امکان استفاده از این پلن وجود ندارد و باید پلن فردی را تهیه کنید. منظور از محدودیت یعنی این که شما تنها در سال 2 بار می‌توانید اکانت خانواده خود را تغییر دهید.

اینترنت به عنوان مبدا آغاز تحولات شگفت انگیز در ارتباطات، توانسته در تمام تار و پود زندگی ما تغییرات عمدتا مفیدی را رقم بزند. ارائه ی خدمات نوین و متناسب با نیازهای کاربران نیز از الزامات این پیشرفت است. گستره‌ی سرویس های ارائه شده در تمام زمینه در دنیا آنقدر وسیع و متنوع است که برای هیچ کاربر ایرانی قابل چشم پوشی نیست. علی‌رغم نیازها و تمایلات کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات ارائه شده توسط ارائه دهندگان بین المللی، محدودیتهای خارجی و داخلی، توان استفاده کاربران از این خدمات را به حداقل رسانده است. یکی از پایه ای ترین راهکار هایی که به کاربران ارائه می‌گردد مراجعه به مطمئن‌ترین سایت برای خرید اکانت پرمیوم برنامه های مختلف است؛ تا با توجه به مشکلاتی که برای پرداخت هزینه برای ایرانیان وجود دارد، پرداختی امن داشته باشید.

متناسب با نیازهای خود، پلن اسپاتیفای را انتخاب کنید

با توجه به امکانات پلن‌های اسپاتیفای، خرید هر یک از آن‌ها به شرایط و نیاز شما بستگی دارد. شما برای خرید هر کدام از پلن‌های اسپاتیفای باید از یک مرجع خرید مطمئن استفاده کنید. مراجعه به وب‌سایت آی گیم به عنوان مرجع رسمی؛ مرجع خرید اکانت پرمیوم بهترین روش برای خرید پلن‌های اسپاتیفای است. برای خرید پلن های اسپاتیفای راه های مختلفی پیش رو دارید اما مطمئن و ساده ترین راه خرید مستقیم اسپاتیفای از ای گیم و یا خرید گیفت کارت اسپاتیفای است.

کد خبر 635480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سی سی DK ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    من ازشون خریدم عالی میدن واقعا ارزونه