توضیح آلگری‌ درباره کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرده است که با وجود کسر ۱۵ امتیاز از تیمش به‌دلیل حسابداری اشتباه، او همچنان در رأس کادر فنی این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خبری روز جمعه منتشر شد مبنی بر اینکه یووه توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا به‌دلیل چندین تخلف مالی مربوط به افزایش بودجه نقل و انتقالات و حقوق بازیکنان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. باشگاه پس از کسر ۱۵ امتیاز به رتبه دهم سری آ سقوط کرد، اگرچه سرمربی بانوی پیر تکرار کرد که او به جایی نمی‌رود.

آلگری گفت: من مربی یوونتوس هستم و مربی یوونتوس می‌مانم. مگر اینکه مرا اخراج کنند. در مواقع سخت، باید در مسئولیت‌پذیری خوب باشید. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، همه ما خوب هستیم. من نمی‌توانم اتفاقات کسر ۱۵ را تجزیه و تحلیل کنم. تنها چیزی که مسلّم است این است که ما باید حکم را بپذیریم. تکرار می‌کنم که باشگاه با وکلا کار را پیش می‌برد، ما باید سکوت کنیم، بسیار کم‌حرف باشیم و کار خود را از ۲۲ امتیاز شروع کنیم.

وی ادامه داد: ما باید وظیفه خود را انجام دهیم. رأی نهایی حدودا دو ماه دیگر خواهد آمد. ما نباید در دو ماه آینده خود را سرزنش کنیم. همه موقعیت‌ها باید به فرصت تبدیل شوند. این فرصتی است برای داشتن یک فصل کامل، سپس خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت. وقتی حکم صادر شد، من امتیازاتی را که برای قهرمانی در لیگ لازم است محاسبه کردم، برای رسیدن به آن به نمایش‌های خارق‌العاده نیاز دارید.

در حالی که آلگری آینده خود را به باشگاه متعهد کرده است سایر اعضای بیانکونری در رده‌های بالاتر باشگاه، چندان خوش‌شانس نبودند. پس از استعفای کل هیئت‌مدیره یووه در اواخر نوامبر، اتهامات اخیر باعث جریمه شدن اعضای دیگر، چه در گذشته و چه در حال حاضر، شده است. فابیو پاراتیچی، مدیر فعلی تاتنهام، یکی از این اعضا بود که روز جمعه ۳۰ ماه محروم شد.

آلگری ایتالیایی قصد دارد تمام سروصدای خارج از زمین را نادیده بگیرد و تیمش را در ورزشگاه آلیانز درمقابل آتالانتا در روز یکشنبه هدایت کند، در حالی که یووه اکنون ۱۲ امتیاز با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

کد خبر 635454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.