برزیل به‌دنبال بزرگان دنیا برای قبول هدایت‌ تیم ملی فوتبال این کشور

با جدایی تیته پس از جام‌جهانی، برزیل در نظر دارد لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا، را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش UOL Esporte، ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، قرار است در هفته آینده برای دیدار و مذاکره با مربیان مدنظر به اروپا سفر کند و انریکه یکی از نامزدهای نهایی است. نهاد CBF قبلا از طریق اسطوره برزیل رونالدو، هم‌تیمی سابق انریکه در بارسلونا که در گذشته با مربی ۵۲ساله گفت‌وگو کرده بود، درباره در دسترس بودن این مربی اسپانیایی پرس‌وجو کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا تنها کسی نیست که در فهرست رودریگز قرار دارد، بلکه نام‌های مطرحی مانند کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی رئال مادرید، نیز در این فهرست قرار دارد؛ اگرچه سرمربی ایتالیایی اصرار دارد که قصد دارد به قرارداد طولانی‌مدت خود با لوس بلانکوس احترام بگذارد.

تیته، سرمربی سابق برزیل، پس از خروج شوکه‌کننده سلسائو از جام‌جهانی ۲۰۲۲ توسط کرواسی، تصمیم گرفت سمت خود را ترک کند، در حالی که انریکه پس از حذف اسپانیا در همان مرحله ۱/۸ مقابل مراکش اخراج شد.

در کنار انریکه و آنچلوتی، ژوزه مورینیو سرمربی رم نیز طبق گفته کارلوس آلبرتو، بازیکن سابق باشگاه پورتو، که از این پرتغالی به‌عنوان کاندیدای ایدئال برای جانشینی تیته حمایت کرد، دیگر کاندیدا برای پست سرمربیگری برزیل است.

کد خبر 635442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.