خاموشی ماینرهای قاچاق در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: چهار دستگاه ماینر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام شدند و در بازرسی از یک باب منزل، تعداد چهار دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر کشف شده بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 635434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.