نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت کار منصوب شد

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «فرهاد پارسائی» به عنوان نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حکم سیدصولت مرتضوی، «فرهاد پارسایی» به عنوان نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش این وزارتخانه منصوب شد. در متن این حکم آمده است:

«با استناد به نامه شماره ۲/۶۰۶۷ مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۳ هیئت عالی گزینش مبنی بر موافقت با درخواست اینجانب و به منظور استقرار سلامت سازمانی، شایسته‌گزینی و انتخاب افراد اصلح، متعهد و صاحب اخلاق کریمه در مجموعه بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمتگزاری در دولت اسلامی و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی؛ به موجب این حکم به‌عنوان «نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت متبوع» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری و همدلی معاونان، رؤسای سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه، مدیران ستادی و اجرایی در اجرای قوانین و مقررات گزینش که از یادگاران رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد گام برداشته و در مسیر خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت موفق و مؤید باشید.»

کد خبر 635410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.