شهروندان تجربیات استفاده از اتوبوس‌های کوچک را با ۱۳۷ در میان بگذارند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در حال بررسی پیامدها و عملکرد اتوبوس‌های کوچک هستیم و از شهروندان می‌خواهیم که تجربه و بازخوردهای خود درباره استفاده از این نوع وسیله حمل‌ونقل شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ با ما به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایمنا، حسین حق‌شناس با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های کوچک (میدل‌باس‌ها) در شهر اصفهان اظهار کرد: امسال اتوبوس‌های کوچک برای نخستین‌بار خریداری و در سیستم حمل‌ونقل اصفهان استفاده شد.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها علاوه بر اینکه مزیت‌های اتوبوس بزرگ از قبیل دارا بودن دو در، سقف بلند و مجهز بودن به سیستم حمل‌ونقل تردد معلولان است، طول کوتاه‌تری است و این مزیت سبب می‌شود در معابری که محدودیت‌های هندسی وجود دارد، قابل استفاده بهتر باشند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: این اتوبوس‌های کوچک ابتدای سال تحصیلی به عنوان تقویت خطوط مورد استفاده دانش‌آموزان و در ساعت‌های اوج ترافیک همچنین در خطوط کم‌مسافر که نیازی به اتوبوس‌های بزرگ نبود به‌کار گرفته شد.

وی درباره گسترش استفاده از اتوبوس‌های کوچک در ناوگان حمل‌ونقل شهر اصفهان تصریح کرد: در حال بررسی پیامدها و عملکرد این نوع وسایل از سه جنبه رضایت شهروندان، عملکرد رانندگان و دیدگاه‌های فنی هستیم، بر این اساس برای استفاده دائمی، تکمیل و اضافه شدن این نوع اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل تصمیم‌گیری خواهد شد.

حق‌شناس گفت: در این راستا از شهروندان تقاضا داریم تجربه و بازخوردهای خود را درباره استفاده از این نوع وسیله حمل‌ونقل شهری از طریق سامانه ۱۳۷ با ما به اشتراک بگذارند.

کد خبر 635370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.