تصرف غیرقانونی اراضی اطراف شهرک پیامبر اعظم(ص) جرم است

مدیر منطقه چهار شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تصرف غیرقانونی اراضی دولتی جرم است، گفت: شهروندان به شایعات توجه نکنند و با هوشیاری کامل در زمان معامله زمین از ارگان‌های ذی‌صلاح در استان استعلام دریافت کنند تا در دام افراد سودجو و تبعات قانونی بعد از آن گرفتار نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید آرمات در جمع خبرنگاران با اشاره به تصرفات غیرقانونی چند روز اخیر زمین‌های اطراف شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس از سوی عده‌ای سودجو، اظهار کرد: این زمین‌ها جزو اراضی ملی است و هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی در این زمین‌ها با هر عنوان جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرداری با دستور دادستان نسبت به رفع تصرفات غیرقانونی اقدام کرده است، اما این افراد سودجو نسبت به تصرف و شایعه‌پراکنی از سوی ارگان‌های دولتی مبنی بر واگذاری زمین، اقدام کرده‌اند.

شهردار منطقه چهار بندرعباس با بیان اینکه هیچ‌گونه واگذاری برای اراضی تازه تصرف شده در بندرعباس انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه اجرایی صدور اسناد مالکیت در اراضی تصرفی مربوط به عرصه‌هایی است که تا قبل از سال ۱۳۹۴ در بافت‌های فرسوده احداث شده است و صدور سند برای اراضی تازه تصرف شده شایعه است.

آرمات با هشدار به شهروندان از آنان خواست به شایعات توجه نکنند و با هوشیاری کامل در زمان معامله زمین از ارگان‌های ذی‌صلاح در استان استعلام دریافت کنند تا در دام افراد سودجو و تبعات قانونی بعد از آن گرفتار نشوند.

کد خبر 635343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.