تکاپوی شهرداری تیران برای برگزاری ماراتن کنکور

شهردار تیران گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات مدیریت شهری برای برگزاری آزمون سراسری کنکور در این شهر طی دو روز اخیر به کار گرفته شده است.

حسن حجتی در گفتگو با ایمنا با اشاره به برگزاری مرحله اول کنکور سراسری اظهار کرد: شهرداری تیران با به‌کار گیری ظرفیت نیروهای خدماتی و اجرایی، مکان برگزاری کنکور سراسری را مهیا و زیباسازی کرد.

وی با بیان اینکه مرحله اول کنکور سراسری در حال برگزاری است‏، افزود: این آزمون برای دانش آموزان تیران و کرون در محل دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

شهردار تیران ادامه داد: در حال حاضر فضا و شرایط برای برگزاری این آزمون مهیا بوده و مسئولان امر تمام تلاش خود را برای ایجاد محیط آرام جهت متقاضیان به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به نقش مدیریت شهری در تسهیل شرایط برگزاری کنکور گفت: شهرداری عضو ستاد برگزاری کنکور سراسری بوده و در زیبا سازی و تأمین برخی از نیازها همکاری دارد.

حجتی با بیان اینکه در نشست هفتگی مسئولان شهری با دانش آموزان مرحله قبل کنکور دغدغه‌های آنان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: دغدغه و نگرانی دانش آموزان پایه دوازدهم سال قبل در روز کنکور بررسی و به مسئولان و متولیان برگزاری آزمون این دوره اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به دغدغه‌های گروه‌های مختلف سنی توجه داشته و تا حد امکان و در حوزه مسئولیتی این مسائل را بررسی و در دستور کار خود قرار می‌دهد.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در روز برگزاری کنکور برای ارائه خدمات و رسیدگی به حوادث احتمالی در محل آزمون مستقر شده است.

وی یادآور شد: حضور تیم آتش نشانی و خدمات ایمنی مستقر در محل برگزاری آزمون بر اساس یک برنامه مشخص انجام شده و نظارت‌های ایمنی نیز صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، قریب به ۶۰۰ متقاضی از تیران و کرون امسال در مرحله اول کنکور شرکت کردند.

کد خبر 635118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.