کشف ۴۸ تیغه سلاح سرد از زیر زمین یک منزل

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف ۴۸ تیغه سلاح سرد شامل شمشیر، قمه، قداره و پنجه بُکس و چاقوی کپوری در بازرسی ماموران این فرماندهی از زیرزمین منزل یک فرد شرور خبر داد.

سرهنگ مختار بهارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت مجرمانه فردی شرور در زمینه تهیه و فروش سلاح سرد مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم با دریافت دستور از مرجع قضائی وارد منزل این فرد شده و محل را مورد بازرسی دقیق قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۴۸ تیغه انواع سلاح سرد شامل یک شمشیر دو سر، هفت قداره بزرگ، پنج قداره کوچک، دو قمه کوچک، ۹ قمه بزرگ، یک پنجه بُکس، یک زنجیر دستی یک متری، ۲۲ چاقوی کپوری و یک سوهان چاقو تیزکن از داخل زیرزمین این منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به دستگیری متهم و تحویل وی به مرجع قضائی، گفت: برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از برنامه‌های جدی پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات و تحرکات مشکوک افراد شرور و اراذل و اوباش را از طریق تماس با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 635045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.