دستگیری ۶۴ خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۶۴ خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر به منظور ارتقای سطح امنیت عمومی در نقاط جرم‌خیز و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان اصفهان توسط مأموران انتظامی این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند، ۶۴ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقدار ۵ کیلو و ۲۵۳ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۶۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان شد: پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 635044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.