تامین برق چادرهای اسکان موقت برای زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از آماده‌باش همه مدیران و گروه‌های عملیات استانی زیرمجموعه وزارت نیرو به منظور خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: همکاران توزیع برق مشغول تامین برق چادرهای اسکان موقت برای مردم هستند.

به گزارش ایمنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «سید اعتضاد مقیمی» از تأمین برق چادرهای اسکان موقت برای زلزله زدگان شهر خوی در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: به دنبال وقوع زلزله در این استان، گروه‌های عملیاتی توزیع برق به منظور خدمت‌رسانی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه مدیریت بحران استان آذربایجان غربی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در مدیریت بحران استان، همکاران توزیع برق مشغول تأمین برق چادرهای اسکان موقت برای مردم هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: در پی وقوع زلزله در این منطقه، تعداد سه فیدر فشار متوسط برق قطع شد که بلافاصله دو فیدر وصل و یک فیدر پس از رفع سیم پارگی وصل شد؛ همچنین چند مورد تابیدگی سیم در شبکه فشارضعیف در همان ساعات اول برطرف شد.

مقیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دنبال وقوع زلزله در این استان در حوزه آب و آبفا با مشکلی روبه‌رو نشدیم و شبکه آب استان در شرایط عادی است.

کد خبر 635027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.