ارومیه در تمام سرانه‌ها وضعیت مطلوبی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: به عنوان نماینده مردم باید مطالبه‌گر حق و حقوق آن‌ها باشیم، زیرا این کلان‌شهر در تمام سرانه‌ها وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

صادق توکلی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های زیرساختی زیادی در شهر ارومیه وجود دارد که به شهروندان خدمات خوبی ارائه می‌دهد اما چاره‌اندیشی و جذب اعتبارات برای پروژه‌های نیمه‌تمام از نیازهای مبرم است.

وی با بیان اینکه جوانان مستعدی از بخش‌های محروم ارومیه در سطح ملی و بین‌المللی در حوزه کانون‌های قرآنی، هنری، ورزشی خوش درخشیده‌اند، ادامه داد: این جوانان تاکنون مقام‌های خوبی را کسب کرده‌اند، برنامه‌ریزی و حمایت‌های شایسته سبب جهش رشد مورد انتظار در ادامه روند فعالیت آن‌ها است و تأثیر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: انتظار شورای شهرستان این است که مسابقات ورزش‌های بومی محلی در قالب شهرستانی بین بخش‌های مختلف و زیر نظر فدراسیون‌های مربوطه برگزار و در این مسابقات برای استعدادیابی جوانان و نوجوانان اقدام شود.

وی با بیان اینکه فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد، هیئت‌های ورزشی در بخش‌های تابعه ارومیه بسیار مهم است، افزود: بهره‌گیری از توان مردم در حوزه فرهنگی و ورزشی، ایجاد فرصت‌های مناسب برای اوقات فراغت جوانان، استعدادیابی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به معضل بیکاری گفت: بیکاری در بخش‌های شهرستان ارومیه وجود دارد که با ترسیم مسیر درست و برون‌سپاری امور می‌توان به بهبود شرایط امیدوار بود، به عنوان نمایندگان مردم باید مطالبه کنیم زیرا در تمام سرانه‌ها، ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آداب و رسوم متفاوتی دارند و می‌توانیم با فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از فرهنگ بومی از جمله برگزاری جشنواره‌های اقوام و جشنواره‌های متناسب با تولیدات غالب بخش‌ها زمینه را برای ایجاد تبادل فرهنگی در راستای تقویت و انسجام فرهنگ ملی مهیا کنیم.

کد خبر 634967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.