ظرفیت شورای شهرستان ارومیه نادیده گرفته شده است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: شورای شهرستان از جهت اینکه ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با مردم دارد، دارای ظرفیت ارزنده‌ای است که تاکنون مغفول مانده و نادیده گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی‌مهر امروز_ پنج‌شنبه بیست‌ونهم دی_ در نشست ماهانه شورای اسلامی شهرستان ارومیه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون عمرانی فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: در راستای احصای مشکلات روستاها، بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان و انتقال آنها به دستگاه‌های اجرایی و اولویت‌بندی عملیات‌های اجرایی، شورای شهرستان نقش بسیار مهمی می‌تواند ایفا کند.

وی ادامه داد: شورای شهرستان از جهت اینکه ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با مردم دارد دارای ظرفیت ارزنده‌ای است که تاکنون مغفول مانده و نادیده گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: با توجه به اینکه شورای شهرستان با عضویت نمایندگانی از تمام بخش‌های ارومیه تشکیل شده است، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف سازمانی خود و هماهنگی هرچه بیشتر با مردم و رفع دغدغه‌ها و نیازهای مردم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بخش‌ها و شهرهای تابعه علاوه بر شهر ارومیه دارای جمعیت زیادی است که نیازمند مداخله فرهنگی با هدف استعدادیابی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای توسعه همه‌جانبه روستاها و بخش‌های شهرستان ارومیه است.

کد خبر 634963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.