مطالعه طرح‌های گردشگری توسط مشاور در حال انجام است

عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: این شهر ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد و مطالعه پژوهشی (پروپوزال) طرح‌ها توسط مشاور در حال انجام است.

هادی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بندرانزلی با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متنوع، ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد و شورای اسلامی شهر در این حوزه، با جدیت به دنبال جذب سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای طرح‌های گردشگری، ابتدا باید مطالعه پژوهشی طرح‌ها انجام شود، افزود: برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری، باید تمام موانع و مشکلات پیش رو از جمله بوروکراسی اداری رفع و زیرساخت‌های اولیه طرح‌ها، آماده شود.

عضو شورای اسلامی شهر انزلی خاطرنشان کرد: برای مطالعه پژوهشی طرح‌های ترافیکی و گردشگری بندرانزلی توسط مشاور، در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای ژئوپارک در جزایر قلم گوده و طالقانی، پارک جنگلی ۱۳ هکتاری شهرداری در جاده رشت-انزلی و ورودی شرقی شهر، پارک الا تی‌تی، سامان‌دهی انتهای بوستان قدس (بلوار ساحلی)، پیاده‌راه خیابان سپه و پل تاریخی غازیان از طرح‌های گردشگری است که اکنون مشاور شهرداری روی این طرح‌ها حدود ۶۰ درصد پیشرفت مطالعاتی دارد.

حیدری گفت: پس از اتمام مطالعات طرح‌های گردشگری توسط مشاور و تصویب در هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری انزلی، در قالب پروپوزال به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود و شهرداری و شورای اسلامی شهر با آغوش گرم از افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بندرانزلی داشته باشند، استقبال می‌کند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 634876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.