فدراسیون فوتبال قطر هرگونه مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرد

برخلاف بعضی اخبار منتشرشده طی هفته‌های گذشته، فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم‌ ملی این کشور هیچ مذاکره‌ای نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون فوتبال قطر پس از پایان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ و نتایج ضعیفی که کسب شد، رسما با سرمربی تیم ملی این کشور قطع همکاری کرد. فلیکس سانچز پس از قهرمانی در جام ملت‌های⁧ ۲۰۱۹⁩ آسیا و عملکرد ضعیف در جام‌جهانی⁧ ۲۰۲۲⁩ پس از نزدیک به هفت سال از تیم ملی بزرگسالان قطر جدا شد.

با برکناری وی از هدایت تیم ملی قطر، فدراسیون فوتبال این کشور به‌دنبال به‌خدمت گرفتن سرمربی جدید است تا برای رقابت‌های جام ملت‌های⁧ ۲۰۲۳⁩ آسیا که میزبان آن هستند و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنند، آماده شوند.

ماه گذشته اخباری مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران، مذاکراتی داشته و حتی به توافقات ابتدایی هم دست یافته است، شنیده شد. از طرفی گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قطر مذاکرات خود با کی‌روش را از دو ماه پیش آغاز کرده است. بعضی رسانه‌های محلی قطر مدعی شدند که طرفین به توافق نهایی رسیده‌اند و در پایان جام خلیج‌فارس معارفه رسمی کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر برگزار خواهد شد؛ حتی دستمزد سالانه مربی پرتغالی هم به‌ مبلغ ۲.۵ میلیون یورو اعلام شد.

با تمام این تفاسیر، فدراسیون فوتبال قطر هرگونه مذاکره و توافق با کارلوس کی‌روش را تکذیب کرد. بدین ترتیب از سوی فدراسیون فوتبال قطر مذاکره‌ای با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲، که همچنان تکلیفش برای تداوم همکاری با فدراسیون فوتبال ایران مشخص نیست، انجام نشده است و قطر قصد دارد برای دفاع از عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا یک مربی مطرح و کاربلد جذب کند.

کد خبر 634849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.