نحوه دانلود سوالات کنکور دی 1401

بیش از 30 سال است که اغلب دانش آموزان پس از اتمام دوران متوسطه اول و دوم خود، با آزمون دشوار و قطعا سرنوشت سازی به اسم کنکور دست و پنجه نرم می کنند که البته این امتحان حساس به طور سالانه در سراسر کشور برگزار می شود.

بدیهی است که اغلب دانش آموزان پس از فارغ تحصیلی از دوره متوسطه به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، یعنی دانشگاه می باشند و این فرایند به کمک آزمون های ورودی و یا همان کنکور میسر خواهد بود. در ادامه به جزئیات برگزاری کنکور 1402 اشاره و نحوه دانلود سوالات کنکور تجربی دی ۱۴۰۱ و سایر گرو های آزمایشی می پردازیم.

نحوه برگزاری کنکور 1402

کنکور 1402 در دو نوبت دی و تیر برگزار می شود و برای اولین بار است که با تغییرات زیادی همراه است. بدیهی است که تفاوت های بسیاری در میان کنکور و آزمون های مدرسه وجود دارد و از رایج ترین آن ها هم می توان به تستی بودن و سوالات 4 گزینه ای آن اشاره کرد که این آزمون سرنوشت ساز به طور سالانه و در طی یک بازه زمان مشخص از سوی سازمان سنجش در سراسر کشور برگزار می شود. در مورد تصحیح سوالات کنکور باید گفت که توسط سیستم پیشرفته سازمان سنجش صورت می گیرد و هیچ گونه نیروی انسانی در آن دخالت ندارد.

تاریخ برگزاری کنکور 1402

رقابت داغ و حساس در میان دانش آموزان گروه علوم تجربی در صبح روز پنجشبه به تاریخ 29 دی ماه 1401 برگزار خواهد شد و در عصر همان روز نیز کنکور زبان برگزار می شود.

بهتر است بدانید که داوطلبان ریاضی فیزیک و علوم انسانی در صبح روز جمعه 30 دی ماه و داوطلبان هنر نیز در عصر همان روز به آزمون می پردازند.

نحوه دریافت سوالات کنکور 1402

بدیهی است که داوطلبان پس از برگزاری کنکور سراسری به استرس و نگرانی بسیاری دچار می شوند؛ چرا که نتایج اولیه آزمون دی ماه در اسفند ماه منتشر و نتایج نهایی آن در مرداد سال آینده اعلام خواهد شد.

خبر خوش این که کلیه داوطلبان بلافاصله پس از برگزاری کنکور سراسری، قادر به دانلود سوالات کنکور می باشند و طبیعتا دسترسی به سوالات به آن ها کمک می کند که پاسخ های قید شده خود را به آسانی با کلید سازمان سنجش مطابقت دهند و در نهایت رتبه خود را پیش بینی نمایند.

کلام آخر

هدف ما در این مقاله این بود که شما را با کنکور و نحوه دریافت سوالات کنکور 1402 نوبت دی ماه، بیشتر آشنا کنیم و اکنون به منظور کسب اطلاعات دقیق تر و یا دانلود سوالات این آزمون، می توانید به پی سی کنکور مراجعه بفرمایید.

کد خبر 634802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.