تمهیدات پلیس راهور اصفهان برای روان‌سازی ترافیک محل‌های برگزاری کنکور

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: برای روان‌سازی ترافیک در محل‌های برگزاری مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست‌ونهم و سی‌ام دی‌ماه تمهیدات ویژه‌ای توسط پلیس اندیشیده شده است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باتوجه به برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست‌ونهم و سی‌ام دی‌ماه تمهیدات ترافیکی لازم به منظور روان‌سازی ترافیکی اطراف مکان‌های برگزاری آزمون در شهر اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: پلیس راهور در دو شیفت صبح و بعدازظهر مجاور دانشگاه اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان واقع در خیابان ارغوانیه، دانشگاه پیام‌نور مرکز اصفهان در خیابان مشتاق سوم، دانشگاه پیام‌نور در خیابان اشرفی اصفهانی و مسیرهای منتهی به دانشگاه صنعتی اصفهان حضور دارند و در صورت بروز ترافیک در این مکان‌ها اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیک به صورت مقطعی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: به داوطلبان توصیه می‌کنم ۲۴ ساعت قبل از برگزاری آزمون نسبت به شناسایی حوزه برگزاری آزمون اقدام کنند تا در روز آزمون با مدیریت زمان و به موقع در محل حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان تا حد ممکن از وسایل نقلیه عمومی جهت حضور در محل آزمون استفاده کنند و در صورت مراجعه به اتفاق والدین با خودروهای شخصی، والدین از پارک خودرو در خیابان‌ها و نقاطی که باعث کُندی عبورومرور یا ایجاد مزاحمت برای ساکنان می‌شود، خودداری کنند و مانند همیشه همکاری لازم را با خادمان خود در پلیس راهور داشته باشند.

کد خبر 634799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.