توقیف بیش از ۱۴۳ کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف ۱۴۳ کیلو و ۲۱۰ گرم مواد افیونی از نوع حشیش و تریاک در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از عبور دو دستگاه خودروی حامل مواد افیونی در محورهای مواصلاتی استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: پس از متوقف شدن این خودروها از آن‌ها بازرسی به عمل آمد که در نهایت ۱۴۳ کیلو و ۲۱۰ گرم مواد افیونی شامل ۷۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۶۵ کیلو و ۶۱۰ گرم حشیش کشف شد.

وی از دستگیری رانندگان این خودروها و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را به استان‌های شمالی کشور منتقل کنند که با اقدام به موقع و ضربتی مأموران در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

کد خبر 634798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.