تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان گرفتار در برف

عضو شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر تلاش مدیریت شهری شهرکرد برای رفع مشکلات شهروندان گرفتار در برف، گفت: هنگام بارش برف مدیریت شهری در سه شیفت هر شیفت با حدود ۲۰۰ نفر و  ۴۵ دستگاه مشغول خدمات‌رسانی به مردم بودند.

ماشالله ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی مجموعه مدیریت شهری جلساتی را برگزار کرد و تمهیدات لازم اندیشیده شد، اظهار کرد: وسایل لازم برای بروف‌روبی از سطح معابر تهیه و شن، نمک و برف نیز آماده شد، از لحظات ابتدایی بارش برف نیروهای مدیریت شهری آماده خدمت‌رسانی بودند.

وی تصریح کرد: اولویت برف‌روبی از مقابل مراکز درمانی و سایر نقاطی که تردد مردم زیاد است، سپس خیابان‌ها به‌ویژه در منطقه مسکن مهر و میرآباد به دلیل واقع شدن در ارتفاع و شیب‌دار بودن نیازمند توجه ویژه بود تا حادثه‌خیز نشود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه از فضای مجازی انتظار می‌رود در مردم امید ایجاد کنند، گفت: اعضای شورای اسلامی برای پاسخ به مطالبات مردم در سطح شهر حضور داشتند و موارد بررسی شد؛ شهر نیاز به آرامش دارد نه التهاب؛ ضعف‌ها پیگیری و اعلام شود، نگاه منفی نباید شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم صبور باشند و در این موارد از زنجیرچرخ استفاده‌ کنند که ضروری است و این سهم شهروندان در بارش‌ها خواهد بود که نمی‌توان انتظاری در این زمینه از شهرداری داشت.

ایزدی گفت: مدیریت شهری در سه شیفت هر شیفت با حدود ۲۰۰ نفر و ۴۵ دستگاه مشغول خدمات‌رسانی به مردم در بارش برف بودند، البته افرادی که با خودروی خود در خیابان گرفتار شدند، می‌توانند با شماره‌های ۱۲۵ ( آتش‌نشانی) و ۱۳۷ تماس بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد در پاسخ به این‌ سوال که هنگام بارش برف در قسمت میرآباد شرقی و غربی مردم با خودرو خود در خیابان‌های اصلی گرفتار شده بودند، گفت: این قسمت دارای شیب است، هرچند گاهی بعضی خودروها لاستیک مناسب ندارد و برای رانندگان ایجاد مشکل می‌کند، لذا انتظار می‌رود وسایل نقلیه به وسایل ایمنی تجهیز باشد.

کد خبر 634735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.