منچستریونایتد مشتری پیدا کرد!

سر جیم رتکلیف به‌طوررسمی وارد رقابت برای خرید منچستریونایتد شده است و خانواده گلیزر به‌دنبال فروش باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که شایعات فروش احتمالی یونایتد ادامه دارد، هواداران منتظر هستند تا ببینند خانواده گلیزر در نهایت این باشگاه را ترک می‌کنند یا خیر. سر جیم رتکلیف مدت‌هاست که علاقه‌مند به خرید این باشگاه است و با تأیید گلیزرها در نوامبر سال گذشته مبنی بر امکان فروش، او به این رقابت پیوست.

سخنگوی رتکلیف در گفت‌وگو با تایمز تأیید کرد: ما رسماً خود را در این فرآیند (خرید یونایتد) قرار داده‌ایم.

رتکلیف در منچستر به دنیا آمد و دارای رزمه‌ای خوب در مالکیت تیم‌های ورزشی است. او که در فهرست ثروتمندان ساندی تایمز ۲۰۲۲ با دارایی خالص بیش از ۶ میلیارد پوند (۷.۴ میلیارد دلار) در رتبه ۲۷ قرار دارد، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت شیمیایی INEOS است که اسپانسر تیم فرمول یک مرسدس AMG و مالک تیم دوچرخه سواری INEOS Grenadiers است. او همچنین مالک تیم لیگ یک نیس فرانسه است و تلاش کرد در سال ۲۰۲۲ پس از فروش باشگاه توسط رومن آبراموویچ، چلسی را خریداری کند.

درحالی‌که رتکلیف اولین کسی است که علاقه خود را برای خرید یونایتد به طور علنی اعلام کرده است، انتظار می‌رود پیشنهادهایی از ایالات متحده، خاورمیانه و آسیا ارائه شود. مهلت خرید، اواسط فوریه برای کسانی که مایل به ارائه پیشنهادات رسمی برای خرید باشگاه هستند تعیین شده است‌.

کد خبر 634696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.