نظامیان صهیونیستی در نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند

نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهر نابلس به وقوع پیوست که در نتیجه آن نیروهای مقاومت فلسطین وارد مقابله با اشغالگران شدند.

در همین راستا، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز تاکید کرد که گروهی از نظامیان اسرائیلی در نزدیکی آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند.

گفته شده نظامیان اسرائیلی برای تأمین امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست که قرار است تا ساعتی دیگر به آرامگاه حضرت یوسف (ع) تعرض کنند، در این منطقه مستقر شدند.

همچنین پهپادهای جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی از صبح سه شنبه به طور گسترده در آسمان مناطق مختلف نوار غزه به پرواز درآمدند.

تا شامگاه سه شنبه نیز اعلام شده بود که پهپادهای رژیم صهیونیستی همچنان در حال گشت‌زنی در آسمان نوار غزه هستند و هنوز این منطقه را ترک نکردند.

منابع فلسطینی ضمن هشدار نسبت به هرگونه عملیات رصد و جاسوسی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بر ضرورت آگاهی و هوشیاری گروه‌های مقاومت تاکید کردند.

این در حالی است که روز گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی، ایست‌های بازرسی و گشتی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند. بنابراین گزارش، به اذعان منابع عبری، بامداد روز سه شنبه در سه عملیات تیراندازی شهرک صهیونیست نشین میراف، ایست بازرسی الریحان و شهرک صهیونیست نشین شاکید هدف قرار گرفتند

صبح سه شنبه نیز گروه مقاومتی قباطیه وابسته به گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه در جنوب جنین خبرداد.

روز گذشته همچنین یکی از رهبران حماس به انتشار تصاویر نظامی اسیر صهیونیست از سوی گردان‌های عزالدین قسام واکنش نشان داد. محمود مرداوی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که پیام تصویری گردان‌های قسام در رابطه با منگستو سرباز اسیر اسرائیلی در غزه ثابت کرد که این جنبش کاملاً برای امضای یک قرارداد مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی جدیت دارد.

کد خبر 634679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.