روشنایی بوستان‌های سطح شهر مناسب نیست

شهردار زرند گفت: بوستان‌های سطح شهر از نظر روشنایی وضعیت مناسبی ندارد و تلاش داریم این فضاهای شهری را بهسازی کنیم.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه عملیات ساماندهی و فرش‌موزائیک پیاده‌روهای خیابان فردوس خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی این پیاده‌روها، اجرای عملیات فرش‌موزائیک، جدول‌گذاری، اجرای سیستم روشنایی و نصب نیمکت در دستور کار شهرداری زرند قرار دارد.

وی افزود: تسهیل در عبور و مرور شهروندان یکی از دغدغه‌های اساسی شهرداری است و تلاش می‌کنیم کوچه‌ها و معابری که نیاز به تسطیح دارد را در اولویت کاری قرار دهیم.

شهردار زرند با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را در راستای عمران و آبادانی به کار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش نیروهای شهرداری بتوانیم تا پایان سال این معابر را ساماندهی و آسفالت کنیم.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: یکی از اهداف شهرداری ساماندهی معابر خاکی و بهبود وضعیت رفت و آمد شهروندان است.

وی با بیان اینکه به استاندارد رسیدن وضعیت معابر خاکی از اولویت‌های شهرداری است، تصریح کرد: معابر محلات بافت فرسوده و ساماندهی این معابر در رأس برنامه‌های شهرداری قرار دارد. خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر و توزیع یکسان امکانات از دیگر برنامه‌های شهرداری است و بیش از ۶۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر در این طرح بهسازی و آسفالت خواهد شد.

شهردار زرند از روشنایی بوستان ۷ تیر، واقع در بلوار سلمان فارسی و بوستان شهدای مدافع حرم واقع در خیابان شهد رجایی زرند طی سه هفته آینده خبر داد و گفت: بوستان‌های سطح شهر از نظر روشنایی دارای وضعیت مناسبی نیست و تلاش داریم این فضاها را بهسازی کنیم.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به شهر می‌بخشد، زمینه را برای آسایش و امنیت بیشتر شهروندان فراهم می‌کند.

شهردار زرند با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز این بوستان‌ها خریداری شده است، تاکید کرد: نصب و اجرای این تجهیزات در اولویت برنامه‌های شهرداری است و تلاش داریم تا پایان سال بخش قابل توجهی از روشنایی بوستان‌های شهر اجرایی شود.

ضیاءالدینی از اجرای طرح لوله‌گذاری فضای سبز بلوار جنت خبر داد و افزود: به منظور اجرای طرح جداسازی آب خام از آب شرب عملیات لوله‌گذاری آبیاری فضای سبز بلوار جنت با هدف کاهش هزینه‌ها و زمان آبیاری توسط این سازمان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در این طرح بیش از ۶۰۰ متر از فضای این بلوار با لوله ۲۰۰ پلیکا ساماندهی خواهد شد، امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش سرانه فضای سبز باشیم.

شهردار زرند از عملیات نصب تابلوهای بلوار علامه سیداحمد جعفری خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر زرند مبنی بر نام‌گذاری یکی از بلوارهای سطح شهر به نام آیت‌الله سیداحمد جعفری، بلوار غربی شهر از بلوار سلمان فارسی تا انتهای بلوار نام‌گذاری شد.

ضیاءالدینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این علامه برجسته شهر زرند، گفت: امیدواریم با اعتبار لازم برای بهسازی این بلوار بتوانیم در حد نام وی این بلوار را تجهیز و ساماندهی کنیم.

کد خبر 634644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.