از تیراندازی خونین در مراسم فاتحه‌خوانی تا فاش شدن راز همسرکشی هولناک

تیراندازی خونین در مراسم فاتحه‌خوانی، انهدام باند سارقان مسلح، حمله وحشتناک جوان اردبیلی به کادر درمان، گروگان‌گیری پدر و پسر توسط مردان نقابدار و فاش شدن راز همسرکشی هولناک را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس شهرستان آبادان، اظهار کرد: به‌دنبال تیراندازی غیرمجاز در مراسم فاتحه‌خوانی در یکی از نقاط این شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت با انجام اقدامات تخصصی ۱۰ نفر از عاملان تیراندازی مراسم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری کلانتری محل، آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان با اشاره به اینکه در این تیراندازی غیرمجاز یک نفر از ناحیه گردن دچار تیرخوردگی و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متهمان تا تحویل سلاح‌های به‌کار رفته در تیراندازی با هماهنگی قضایی در اختیار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفتند.

انهدام باند سارقان مسلح

چند روز قبل ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد موفق به شناسایی و دستگیری باند سه‌نفره سارقان مسلح شدند که اقدام به سرقت منزل و گوشی‌قاپی می‌کردند. این افراد در حین سرقت سر بزنگاه دستگیر شدند و در مخفیگاه آن‌ها چند قبضه سلاح جنگی، فشنگ و همچنین مقداری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران، در توضیح این خبر اظهار کرد: این افراد به‌دلیل سرقت مسلحانه و حمل مواد مخدر توسط پلیس کرمانشاه تحت تعقیب بودند و در اسلامشهر اقدام به شرارت و تیراندازی نیز کرده بودند.

وی افزود: پس از اینکه در حوزه استحفاظی ماموران کلانتری یافت‌آباد اقدام به سرقت کردند، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند. این افراد دارای سوابق کیفری ازجمله سرقت و حمل مواد مخدر نیز بودند.

حمله وحشتناک جوان اردبیلی به کادر درمان

رضا ایماشی، معاون درمان بیمارستان امام خمینی (ره)، در توضیح علت ضرب و جرح کادر درمان بیمارستان توسط یکی از همراهان بیمار اظهار کرد: یکی از بیماران بیمارستان قرار بود برای تکمیل روند درمانی به یکی دیگر از بیمارستان‌ها اعزام شود و برای این کار آمبولانسی در نظر گرفته شده بود که به همراه بیمار یک پرستار یا کمک‌پرستار هم در مسیر اعزام شود.

وی افزود: همراه بیمار که برای اعزام پدرش به بیمارستان دیگر در بیمارستان امام خمینی حاضر بود، توقع داشت کمک‌پرستار در هر ثانیه آن‌ها را همراهی کند، در صورتی که در هیچ بیمارستانی برای هر نفر بیمار قطعا یک پرستار یا کمک‌پرستار وجود ندارد و به محض رسیدن آمبولانس کمک‌پرستار در محل حاضر شده بود و هیچ تاخیری وجود نداشت.

معاون درمان بیمارستان امام خمینی (ره) اضافه کرد: پس از حاضر شدن کمک‌پرستار در محل که جوانی ۳۲ساله است و از نیروهای داوطلب بیمارستان بوده است، همراه بیمار در اقدامی وحشتناک به کمک‌پرستار آقای ابراهیم علیزاده حمله می‌کند و بینی او را می‌شکند، اما همکار ما در بیمارستان هیچ اقدامی برای دفاع از خود انجام نداد و درنهایت صبوری رفتار کرد.

وی با اشاره به اینکه همراه بیمار مذکور اکنون در بازداشت است، گفت: بیمارستان و پرستار بیمارستان از همراه بیمار شکایت کرده‌اند و روند قانونی ادامه دارد. برای پدر بیمار شخصی که به پرستار بیمارستان حمله کرد، هیچ شرایط اورژانسی وجود نداشت و فقط برای تکمیل دوره درمان قرار بود اعزام شود. بیمار کاملاً در شرایط استیبلینگ بود و همراه بیمار به‌دلیل بی‌قراری یا نگرانی دست به این کار زد.

گروگان‌گیری پدر و پسر توسط مردان نقابدار

سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در پی گزارش گروگان‌گیری پدر و پسر سراوانی در سوم آبان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان، بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، پدر و پسری را با یک دستگاه پژو پارس ربوده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به‌دلیل اختلافات مالی نفرات را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به‌منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری آنان و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

سرهنگ جوکار اضافه کزد: سرانجام ماموران موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، شش نفر از افراد دخیل در گروگان‌گیری را دستگیر و پنج قبضه سلاح جنگی شامل یک قبضه کلاش، یک قبضه وینچستر و سه قبضه کلت را از مخفیگاه آن‌ها کشف و یک دستگاه خودرو ۴۰۵ را توقیف کنند. با تحقیقات انجام‌شده تلاش‌ها برای شناسایی محل اختفای گروگان‌ها و آزادی آنان آغاز شده است.

فاش شدن راز همسرکشی هولناک

سرهنگ نجم‌الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط خانمی از پنجره ساختمان و فوت وی، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در بررسی‌های انجام‌شده در صحنه و نحوه سقوط وی و معاینه جسد مشخص شد روی بدن وی آثار ضرب و شتم وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: عمدی بودن سقوط و فرضیه قتل پررنگ شد و به همین خاطر تمام دوربین‌های پیرامون ساختمان مذکور بازبینی و مدارک و مستندات جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات از شوهر این زن، وی منکر هرگونه اختلاف و ضرب و شتم همسرش شد و اعلام کرد وی به دلایل نامعلومی خودکشی کرده است، اما در مواجهه با فیلم ضبط‌شده توسط دوربین‌های مداربسته که نشان می‌داد وی در حال پرت کردن همسرش به بیرون از ساختمان است، به ناچار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ نجم‌الدین مرادی اضافه کرد: این مرد مدعی شد پس از دعوا و مشاجره با همسرش، او را از پنجره به بیرون پرت کرده است و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد. قاتل پس از بازسازی صحنه جرم و تکمیل پرونده مقدماتی، به مقام قضایی تحویل داده و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 634643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.