وصول کامل بودجه ۱۴۰۱/ پخش ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر

شهردار خوانسار از وصول بودجه ۱۴۰۱ شهرداری خبر داد و گفت: سال جاری حدود ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر پخش شده که نسبت به سال‌ گذشته افزایش سه برابری داشته است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از پنجم دی‌ماه ۱۴۰۰ سرپرست شهرداری خوانسار را بر عهده گرفتم و از یکم اسفندماه ۱۴۰۰ به عنوان شهردار خوانسار معرفی شدم.

وی افزود: زمانی که شهرداری خوانسار را تحویل گرفتم رقم بدهی شهرداری حدود ۱۴ میلیارد تومان اعلام شد، اما پس از بررسی مشخص شد که شهرداری ۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد، در حالی که بودجه زیر ۵۰ درصد وصول شده بود.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: طی سه ماه پایان سال ۱۴۰۰ کار سختی داشتیم، زیرا فرصتی نبود که بتوانیم میزان بدهی شهرداری را ساماندهی و برای یک سال آینده شهرداری برنامه‌ریزی کنیم، اما اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۱ انجام داده‌ایم.

احمدی اضافه کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خوانسار بر مبنای رقم ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که تا پایان آذرماه سال جاری این میزان بودجه وصول شده است.

وی با بیان اینکه بعضی پروژه‌های عمرانی شهر خوانسار سال‌ها مسکوت مانده بود، تصریح کرد: میدان نام‌آوران پس از توافق با مالکان آزادسازی شد و تلاش داریم زیباسازی و آب‌نماکاری میدان تا سال آینده به اتمام برسد.

شهردار خوانسار گفت: سال جاری حدود ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح محلات مختلف شهر پخش شده و عملیات آسفالت‌ریزی نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.

احمدی افزود: سال جاری روکش آسفالت محله مسکن مهر با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان و بلوار معلم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان اجرا و موجب رضایتمندی شهروندان ساکن در این محلات شده است.

کد خبر 634631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.