برودت هوا آسفالت‌ریزی معابر شهر را متوقف کرده است

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان با اشاره به وقفه در انجام عملیات‌های عمرانی شهر، گفت: عملیات آسفالت بلوار شهید عباسپور به دلیل بارش‌ و برودت هوا متوقف شد.

مجتبی پورخسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توقف عملیات آسفالت بلوار شهید عباسپور به دلیل بارش‌ها و برودت هوا، اظهار کرد: بهسازی آسفالت فرسوده لاین جنوبی بلوار شهید عباسپور از تقاطع بلوار قائم تا تقاطع خیابان هجرت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: سه هفته از برداشت و زیرسازی آسفالت می‌گذشت که به دلیل سرمای شدید، بارندگی و شرایط جوی نامناسب عملیات آسفالت متوقف شد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: در این قسمت از بلوار شهید عباسپور، زیرسازی و تثبیت بستر انجام شده و آماده اجرای عملیات آسفالت‌ریزی است، اما طی دو هفته گذشته کار تعطیل شده است.

پورخسروانی تصریح کرد: باران موجب مرطوب شدن عملیات زیرسازی شده بود، طی دو روز گذشته رطوبت خشک و عملیات اجرای لایه زیر آسفالت آغاز شده است، اما با شروع بارندگی، تشدید سرما و دمای پایین هوا، اکنون زمان مناسبی برای پخش آسفالت نیست.

وی گفت: به منظور آسفالت این قسمت از بلوار شهید عباسپور اعتبار زیادی صرف شده است و در شرایط جوی ناپایدار اجرای رویه اصلی آسفالت باعث آسیب به آن می‌شود؛ لذا به منظور بازگشایی این بلوار در شرایط کنونی لایه رگلاژی (ماسه‌آسفالت) انجام شد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان افزود: لایه رگلاژی (ماسه‌آسفالت)، آسفالت اصلی بلوار شهید عباسپور نیست و با مساعد شدن هوا، عملیات لایه اصلی آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 634627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.