۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
ممفیس دپای در راه سری آ!

وکیل ممفیس دپای به‌دنبال این است که هرگونه پیشنهادی مبنی بر دست داشتن موکلش در قرارداد مبادله‌ای را که میان بارسلونا و اینتر منعقد شده است رد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتظار می‌رود مهاجم ملی‌پوش هلندی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جابه‌جا شود. زیرا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ زمان کمی در نیوکمپ برای بازی کردن به‌دست می‌آورد. گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال این بازیکن ۲۸ساله هلندی به ایتالیا مطرح شده است و به ظاهر اینتر مایل به پیشنهاد خواکین کوریا در ازای بردن ممفیس به سن سیرو است، اما نماینده قانونی ممفیس اصرار دارد که هیچ مذاکره‌ای با اینترمیلان انجام نشده است.

سباستین لدوره به فابریتزیو رومانو درباره گمانه‌زنی‌های مبادله‌ای گفته است: هیچ مذاکره‌ای برای پیوستن ممفیس به اینتر در جریان نیست. من همه این شایعات را رد می‌کنم، اینتر تیمی نیست که ما درباره آن بحث کنیم.

گفته می‌شود ژاوی، سرمربی بارسلونا، نیز مخالف رفتن این مهاجم هلندی است، اما او فقط ۱۱۶ دقیقه از بازی‌های لالیگا را در این فصل به ممفیس میدان داده است. مهاجم سابق لئون و منچستریونایتد با حضور در تمامی رقابت‌ها، فقط یک گل زده است.

اگر در پنجره زمستانی، هیچ معامله‌ای برای ممفیس انجام نشود، او در تابستان ۲۰۲۳ خواهد رفت. زیرا قراردادش در کاتالونیا در پایان فصل به پایان می‌رسد.

کد خبر 634589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.