ستاره پاری سن‌ژرمن‌ در آستانه هم‌تیمی شدن با رونالدو

کریستیانو رونالدو قرار است با کیلور ناواس، هم‌تیمی سابق خود در رئال مادرید، هم‌تیمی شود و بر اساس گزارش‌ها، النصر برای جذب این دروازه‌بان کهنه‌کار آماده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکن ۳۶ساله ملی‌پوش کاستاریکا در حال حاضر در لیست پاری سن‌ژرمن است، اما در پارک دو پرنس، پشت سر جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان شماره دو است، این در حالی است که ناواس نیز به پایان قرارداد خود نزدیک می‌شود.

مارکا گزارش می‌دهد که النصر اکنون در حال بررسی گزینه بستن قرارداد با او در این هفته است. چراکه تیم عربستان سعودی پس از آسیب دیدن دروازه‌بانش، دیوید اوسپینا، به یک دروازه‌بان دیگر نیاز دارد. اوسپینا با آسیب آرنج مواجه شده که ممکن است به جراحی نیاز داشته باشد.

ناواس به‌عنوان یک هدف اصلی برای النصر ظاهر شده است و ستاره سابق رئال مادرید قرار است با سران این تیم مذاکره کند. زمانی که پاری سن‌ژرمن روز ۱۹ ژانویه برای یک مسابقه دوستانه مقابل رونالدو و تیم منتخب لیگ عربستان به ریاض سفر کند، این قرارداد می‌تواند بسته شود.

ناواس تنها گزینه‌ای نیست که النصر در حال بررسی آن است، اما او در اولویت تیم رودی گارسیا قرار دارد، با این امید که حضور رونالدو پس از ورود او به‌عنوان بازیکن آزاد از منچستر یونایتد، به جذب ستاره‌های بیشتری در خاورمیانه کمک کند.

النصر با وجود اینکه ناواس همچنان در پاریس قرارداد دارد، امیدوار است که او را در این مقطع به‌عنوان بازیکن آزاد خریداری کند؛ اما گفته می‌شود پاری سن‌ژرمن خواهان مبلغ ناچیزی است و ممکن است با آغاز رسمی مذاکرات انتقال، اوضاع پیچیده شود.

کد خبر 634587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.